اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ظرفیت‌های بسیج دانشجویی را باید به‌کار بگیریم

استاندار خوزستان گفت: بسیج دانشجویی در ابعاد مختلف ظرفیت‌های خوبی دارد که برای حل مسائل و مشکلات باید به کار گرفته شود.

ظرفیت‌های بسیج دانشجویی را باید به‌کار بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز با مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خوزستان دیدار کرد.

در این نشست تعدادی از مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت: در یک هفته اخیر سعی بر این بود که با گروه های مرجع، تاثیرگذار و نخبگان جامعه جلسه داشته باشیم.

وی افزود: از جمله این جلسات نشست با روسای دانشگاه های استان و همچنین گروه های دانشجویی و گروه های جهادی بود که مسائل استان را مورد بررسی قرار دهیم و نظرات را بشنویم.

استاندار خوزستان گفت: بسیج دانشجویی در ابعاد مختلف ظرفیت‌های خوبی دارد که برای حل مسائل و مشکلات باید به کار گرفته شود.

خلیلیان خاطرنشان کرد: با بهره مندی از این نظرات تلاش میکنیم در دوره جدید مدیریت استان یک راهبرد درست با مشارکت همه گروه ها داشته باشیم تا مسائل و مشکلات را با همفکری جمعی و با حضور همه نیروها و ظرفیت‌های استان برطرف کنیم شاهد بهبود شرایط استان باشیم.

 

تزریق ۱۰۰ هزار دوز واکسن توسط دانشجویان بسیجی

صادق شاهوارپور مسوول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان نیز در این دیدار، اظهار کرد: اهداف و برنامه‌های بسیج دانشجویی از ابتدای انقلاب اسلامی، ترویج و تحقق فرامین و آرمان‌های امام بوده است.

وی افزود: رسالت بسیج دانشجویی از نگاه مقام معظم رهبری پیگیری مطالبات مردم به طور تخصصی با تکیه بر کار پژوهشی و علمی است.

شاهوارپور با اشاره به نمونه‌های موفقی از مطالبه‌گری بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر، عنوان کرد: علاوه بر مطالبه‌گری، در عمل نیز دستان پرتوان بسیج دانشجویی خدمت می‌کند و به طور مثال تا امروز بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن توسط بچه‌های جهادی بسیج دانشجویی تزریق شده است.

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان افزود: فعالیت جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج دانشجویی در سراسر استان از روستاهای دهدز تا سوسنگرد و کارون، از عرصه‌های دیگر خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول