اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حل مشکل داوران با اهرم کمیته انضباطی!/فدراسیون بسکتبال چه هدفی را دنبال می‌کند؟

فدراسیون بسکتبال پس از اعتراض‌های برخی داوران نسبت به مشکلات شان، قرار است در کمیته انضباطی به این اعتراض‌ها رسیدگی کند.

حل مشکل داوران با اهرم کمیته انضباطی!/فدراسیون بسکتبال چه هدفی را دنبال می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشکلات داوری بسکتبال در دو، 3 سال گذشته باعث شده که صدای انتقاد و اعتراض داوران بلند شود و هرکدام به نحوی به مسائل و مشکلات موجود اشاره کنند.

صادق قنبری و رضا آذرافزا داوران بین المللی و سرشناس  بسکتبال طی روزهای گذشته در صحبت‌هایی که داشتند، کمیته داوران و برخی از مسئولان فدراسیون را عامل این مشکلات دانستند و عنوان کردند که رفتارهای آنها باعث شد که داوران ایرانی دو سال از حضور در میادین بین المللی محروم باشند.

حالا این صحبت‌ها به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامده و قصد دارند با برگزاری کمیته انضباطی به این مسائل رسیدگی و به نوعی صورت مسئله را پاک کنند.

برهمین اساس روز چهارشنبه در اقدامی عجیب جلسه کمیته انضباطی در غیاب داوران منتقد برگزار خواهد شد و باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

نکته عجیب اینکه نامه برگزاری کمیته انضباطی به صادق قنبری از طریق پیام‌ رسان‌های خارجی ارسال شده که خود این موضوع تخلفی از سوی فدراسیون بسکتبال محسوب می‌شود و طبق قانون سازمان‌ها و نهادها نمی‌توانند مکاتبات خود را از این طریق انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول