اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب گفت: در ادامه طرح خانه به خانه که با هدف تزریق هرچه سریعتر واکسن کرونا تا رسیدن به واکسیناسیون عمومی درحال انجام است، طرح محله به محله نیز با همکاری و مساعدت بهداری سپاه شهرستان راه‌اندازی شد.

تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب

بیدلی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در ادامه طرح خانه به خانه که با هدف تزریق هرچه سریعتر واکسن کرونا تا رسیدن به واکسیناسیون عمومی درحال انجام است، طرح محله به محله نیز با همکاری و مساعدت بهداری سپاه شهرستان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بر این اساس پایگاه‌های موقت واکسیناسیون در سطح شهر، شهرک‌ها، مساجد و روستاها به‌صورت پایگاه‌های ثابت و سیار تزریق واکسن برپا می‌شوند.

بیدلی عنوان کرد: پایگاه‌های موقت و سیار که در سه نوبت صبح، ظهر و شب فعالیت می‌کنند، اطلاع‌رسانی قبلی از طریق دهیاری‌ها و شوراهای شهر و یا فراخوان در فضای مجازی و یا به‌صورت تلفنی انجام می‌شود؛ همچنین در حین تزریق از طریق بلندگوهای صوتی که در اختیار است نیز مردم را دعوت به تزریق واکسن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتمام توان و با به‌کارگیری از ظرفیت حداکثری شهرستان گام مهمی در امر واکسیناسیون سراسری علیه کووید۱۹ برداشته‌ایم و امیدوار هستیم تلاش‌های شبانه‌روزی تمام همکاران و مسؤولان شهرستانی که واقعا مصمم‌تر از همیشه پای کار هستند، ان‌شاءالله مثمر ثمر واقع شود.

بیدلی متذکر شد: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده در آینده و بر اساس نیاز، از ظرفیت سایر ادارات در جهت سرعت‌بخشیدن به روند واکسیناسیون نیز استفاده خواهد شد.‌

انتهای پیام/۸۰۰۴۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول