اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فتاح: حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بماند/ تاکید بر سوددهی کارخانه «سیلکات یزد»

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان بومی موثرترین راه توسعه اقتصادی کشور است، گفت: جلب رضایت جامعه کارگری از جمله جدی ترین عامل توسعه اقتصادی کشور است و توجه به معیشت کارگران در رأس برنامه ریزی های مسئولان قرار دارد.

فتاح: حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بماند/ تاکید بر سوددهی کارخانه «سیلکات یزد»

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدپرویز فتاح صبح امروز در حاشیه افتتاح خط تولید نخ پنبه‌ای پلی استر استان یزد در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حمایت از صنایع با روحیه بسیجی و جهادی همان ایثارگری در عرصه اقتصادی است که باید به همت و احساس مسئولیت تمام مسئولان و دست اندرکاران انجام شود.

وی با بیان این‌که فعالیت کارخانه سلکات یزد تاکنون آن طور که باید برای استان و کشور منفعتی نداشته سود مورد انتظار را بدست نیاورده بود، افزود: در حال حاضر خوشبختانه با حمایت‌هایی که انجام شده و در دستور کار قرار دارد این مهم به سوددهی رسیده و محصولات تولیدی در حال فروش است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این‌که تمام تولید این کارخانه در داخل کشور به فروش می‌رسد و مواد اولیه آن از داخل تأمین می شود، گفت: آنقدر کمبود محصولات این کارخانه در کشور نیاز است که فعلا نیازی به صادرات ندارد.

فتاح تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمام کارگران و مسئولان استان از وضعیت این کارخانه رضایت دارند و این یکی از اصلی‌ترین عوامل توسعه اقتصادی استان و تقویت صنایع است.

وی جلب رضایت جامعه کارگری را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: توجه به معیشت کارگران که اصلی‌ترین عنصر تولید در کشور است و دولتمردان نباید اجازه دهند که حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بماند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان این‌که استفاده از ظرفیت بومی و نخبگان داخلی یکی از مهمترین ویژگی‌های احیای دوباره این کارخانه در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: این کارخانه وارد بورس شده و بعد از ساماندهی فرآیند مشارکت مردمی سودهی این کارخانه به نفع مردم و برای توسعه فنی این کارخانه هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات فعال در این کارخانه با همت مسئولان و مشارکت دادستانی و دادگستری تأمین و نصب شده است.

انتهای پیام/الف/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول