اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری 8 سوداگر مرگ و کشف 2 قبضه اسلحه در چهارمحال و بختیاری

طی 24 ساعت گذشته با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان‌های شهرکرد و لردگان 8 سوداگر مرگ دستگیر و 2 قبضه اسلحه و مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر کشف شد.

دستگیری 8 سوداگر مرگ و کشف 2 قبضه اسلحه در چهارمحال و بختیاری

علی تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته، طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر، توسط عوامل انتظامی در سطح شهرستان لردگان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: در اجرای این طرح، یک توزیع‌کننده موادمخدر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر کشف شد، اظهار داشت: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

دستگیری هفت سوداگر مرگ و کشف 2 قبضه اسلحه در شهرکرد

کورش بهرامی نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان شهرکرد به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در راستای اجرای این طرح هفت نفر دستگیر شدند و 15 گرم ماده مخدر هروئین ، 6 گرم شیشه ، 27 گرم تریاک، 2 قبضه اسلحه شکاری کشف و  4 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول