اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برنامه آموزش و پرورش بوشهر برای بازگشایی مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درخصوص بازگشایی مدارس و نگرانی اولیا گفت: در بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی کرونا هستیم و در این موضوع دغدغه اولیا هم لحاظ خواهد شد.

برنامه آموزش و پرورش بوشهر برای بازگشایی مدارس

علی موحدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ۱۱۱ معلم شهید و ۴۷۱ شهید دانش‌آموز و ۱۴ شهید امور تربیتی اظهار داشت: آموزش‌و‌پرورش برای بازگشایی مدارس به‌صورت جدی تمهیداتی را اندیشیده که عمده‌ترین آن‌ ساماندهی در حوزه نیروی انسانی است و با توجه به اقدامات انجام شده خوشبختانه سال تحصیلی جدید شاهد کمبود معلم نخواهیم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درخصوص بازگشایی مدارس و نگرانی اولیا گفت: در بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی کرونا هستیم و در این موضوع دغدغه اولیا هم لحاظ خواهد شد.

این مقام مسؤول گفت: در دوران کرونا آسیب‌های اجتماعی تجدید شده و ما با ساماندهی مشاوران مدارس امیدواریم اتفاق‌های خوبی در این زمینه رقم بخورد.

۱۸ مرکز مشاوره دانش آموزی در بوشهر

موحدی با بیان اینکه ۱۸ مرکز مشاوره در شهرستان‌های مناطق و یک مرکز روانشناختی در مرکز استان برقرار است گفت: برای پاسخ‌گویی به سؤالات و نیازهای مشاوره‌ای دانش آموزان اورژانس اجتماعی با شماره ۱۵۷۰ ایجاد شده است و بیش از سه هزار تماس از دانش‌آموزان به این مرکز نشان‌دهنده‌ استقبال خوبی از آن‌ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  با بیان اینکه فضای مجازی باعث فرسودگی روح دانش‌آموزان شده که این مسئله باعث تشدید رفتارهای پرخطر در آن‌ها می‌شود تصریح کرد: طرح نظام مراقبت‌ اجتماعی دانش‌آموزان به اختصار نماد در ۳۶۷ مدرسه در سراسر استان در حال اجرا است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معاونت پرورشی درحال تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان به صورت تخصصی در شهرستان‌ها است.

۱۰۰ برگزیده در حوزه قرآن، عترت و نماز

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی گفت: در موضوع مسابقات فرهنگی در بیش از ۱۰۰ رشته مسابقاتی را تدبیر کرده‌ایم و بیش از ۱۰۰ برگزیده در حوزه قرآن، عترت و نماز سال خوبی را در این حوزه برای ما رقم زده است.

این مقام مسؤول اظهار داشت: هر سال رئیس‌جمهور در اول سال تحصیلی پرسش مهر را مطرح می‌کند که دانش‌آموزان و معلمان استان آمادگی کامل در این طرح را دارا هستند.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش استان بوشهر اظهار کرد: چهار پارلمان در شهرستا‌ن‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان همچنین یک پارلمان استانی از اقدامات خوب سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر است.

موحدی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس ابراز کرد: ۶ مهر ماه همزمان با هفته مقدس زنگ ایثار و مقاومت در سراسر استان بوشهر به صدا درخواهد آمد، همچنین ۱۰ شب همراه با ۱۰ برنامه‌ ویژه در سامانه شاد ویژه برنامه هفته دفاع مقدس شهرستان‌های ده‌گانه استان است. علاوه بر این بیان خاطرات از یادگاران دفاع مقدس و مسابقات فرهنگی بخشی از این ویژه برنامه در سامانه شاد خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول