اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید على‌محمد قنبرى: ولی فقیه را تنها نگذارید

شهید على‌محمد قنبرى در وصیت‌نامه خود آورده است: ما جوانان چشم امیدمان به ولی فقیه است و او را تنها نخواهیم گذاشت، یار و یاور او خواهیم بود و خط رسالت و امامت را دنبال مى‌کنیم.

شهید على‌محمد قنبرى: ولی فقیه را تنها نگذارید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

3001/ تبرک لحظاتمان با شهید على‌محمد قنبرى:  

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر تمام پیامبران خدا و سلام بر امامان و سلام و درود بر امام زمان رهبر رزمندگان و نایب بر حقش خمینى قهرمان و سلام و درود بر ملت شهیدپرور ایران.

من به امر الهى و به نداى رهبرم لبیک گفتم و به میدان کارزار آمدم تا با دشمنان خدا بجنگم چون از خدا خواستم مرگ مرا شهادت در راه خودش قرار دهد و این شهادت را از  آموزگارم حسین آموختم.

پویندگان راه حسین(ع) باید تا آخرین قطره خون خودشان و تا آخرین نفس این راه را بپیمایند و این منافقان کوردل باید بدانند ما از کشته شدن هراسى نداریم چنانچه امام عزیزمان فرمودند شما اگر بکشید جایتان در بهشت است و اگر کشته هم شوید جایتان در بهشت است.

این دنیا یک مسافرخانه است که هر کس بیاید باید برود فقط اصل مطلب آن است که باید برداشتى از این دنیا کسب کرد پس چه بهتر که من برداشتم را از این راه پرسعادت کسب کنم بلى اگر مورد رضاى خدا باشد.

ما عاشقان شهادت تا دمار از روزگار سلطه‌گران درنیاوریم از پاى نخواهیم نشست خدایا تو خود شاهدى با تمام بار سنگین گناهان تمام تلاش خود را به کار بردم تا در جهت خشنودى تو حرکت کنم به جبهه رفتنم فقط به این امید است که با ریختن خون ناقابل و ناچیز خود گناهانم آمرزیده شود و از دست من راضى شوى.

 امام فرموده است چشم امید من به شما جوانان است ما جوانان نیز چشم امیدمان به اوست و او را تنها نخواهیم گذاشت و همیشه یار و یاور او خواهیم بود و این خط رسالت و امامت را دنبال مى‌کنیم و با صراحت می‌گویم که من این راه را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و آن را به عنوان یک وظیفه انجام مى‌دهم.

 انسان یکبار به دنیا آمده و یکبار می‌میرد پس چه بهتر که این مردن در راه خدا باشد چنین انسانى هرگز خود را تنها بی‌پناه سرگردان یا پوچ و بی‌ارزش نمى‌یابد.

اى پدر و مادر، خواهرانم و برادرانم از شما عاجزانه مى‌خواهم در مرگم بی‌تابى نکنید زیرا امام بزرگوارمان در مرگ فرزندش فقط گفت انالله و اناالیه راجعون چون می‌دانست رضاى خداوند در  این امر است.

مادرجان راهى را که من انتخاب کردم راه حقیقت و راستى است و از همه یاران و دوستان می‌خواهم که امام امت آن مجاهد کبیر و خستگی‌ناپذیر و آن فرزند حسین ابن على و رهبر انقلاب اسلامى خمینى بزرگ را یارى کنند و او را تنها نگذارند. در مرگ من شیون و ناله و زارى نکنید و صابر باشید همچون زینب کبرى؛ چطور استقامت کرد شما هم از آنها سرمشق بگیرید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول