اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

دیدار رئیس بنیاد شهید با اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌ منظور بررسی وضعیت قوانین مربوط به ایثارگران با رئیس و اعضای هیأت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسؤولان ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس بنیاد شهید با  اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با رئیس و اعضای هیأت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسؤولان ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر تسهیل خدمت‌رسانی به ایثارگران گفت: خوشبختانه تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند که آشنا بودن این عزیزان با نیازها و دغدغه‌های جامعه ایثارگری کار را برای تصویب و اصلاح قوانین مربوط به حوزه ایثارگران آسان‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت وجود نگاه علمی، کارشناسی و تخصصی به مسائل ایثارگران افزود: یکی از نکاتی که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌توانند با توجه ویژه به آن مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران را تسهیل کنند، کمک به تجمیع قوانین، حذف نکات و قوانین زائد و موازی و ساده‌سازی قوانین ایثارگری است.

اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و مسؤولان ستاد کل نیروهای مسلح حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل قانونی حوزه ایثارگری پرداختند.

در این جلسه مقرر شد به‌ منظور تعامل بیشتر جهت بررسی قوانین ایثارگری و تدوین احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه، کمیته‌ای متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، فراکسیون ایثارگری مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شود.

همچنین موضوعاتی چون حوزه رزمندگان دوران دفاع مقدس و فعالیت‌های ترویجی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در این نشست مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به ایثارگران در حوزه‌های تخصصی خود پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول