اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رزمندگان دفاع مقدس بهترین راویان فرهنگ ایثار هستند

فرمانده سپاه ناحیه ساوه رزمندگان دوران دفاع مقدس را بهترین راویان فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نامید و گفت: شما رزمندگان به‌عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین روایتگران این فرهنگ غنی هستید و باید سینه به سینه و نسل به نسل آن را در جامعه بازگو کنید.

رزمندگان دفاع مقدس بهترین راویان فرهنگ ایثار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الله دستجانی در آیین تحلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک برکت عظیم و گنجینه باارزشی است که هرچقدر توان اندیشیدن در این فضا را داشته باشیم می‌توانیم گنج‌ها را استخراج کنیم.

وی افزود: اگر امروز دشمن در خیلی از عرصه‌ها توان رویارویی با نظام اسلامی را ندارد برگرفته از همان محاسبات دوران دفاع مقدس است. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به دشمنان آموخت هر هجمه نظامی علیه نظام و آرمان‌های انقلاب ما به شدن مقابله خواهد شد و پاسخ سنگینی خواهد داشت اضافه کرد: همین فرهنگ دفاع مقدس باعث شد تلاش کنیم و به تولیدات انبوه خصوصاً در بحث نظامی برسیم. 

وی خاطرنشان کرد: کشوری که در شروع دوران دفاع مقدس یک ارتش وابسته بود و هیچ تولیدی در زمینه نظامی نداشت امروز به برکت همان مجاهدت‌ها و با فرهنگ جهاد و انقلابی گری در همه عرصه‌های سخت و نرم نظامی به توانمندی و مرز بازدارندگی رسیده است.

دستجانی گفت: رمز اصلی این مجاهدت‌ها اطاعت بی‌چون و چرا از ولی‌فقیه و امام بود که هدایت‌های ایشان باعث پیشرفت نیروهای مسلح کشور شد. 

وی رزمندگان دوران دفاع مقدس را بهترین راویان فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نامید و گفت: شما رزمندگان به‌عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین روایتگران این فرهنگ غنی هستید و باید سینه به سینه و نسل به نسل آن را در جامعه بازگو کنید.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اضافه کرد: شما رزمندگان باید برگرفته از دوران کربلا نقش زینبی خود را ایفا کنید و اگر خدا لباس شهادت را بر تن شما نکرده قطعاً ذخیره خداوند هستید برای روزی که منشأ اثر باشید.

وی با تأکید بر لزوم انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به نسل امروز جامعه خاطرنشان کرد: باید بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و ایثار و شهادت را در نسل به نسل این انقلاب نهادینه کنیم و آثار و برکات آن را به‌درستی تشریح کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از یک‌صد نفر از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شهر ساوه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول