اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تولید سمنان؛ نیازمند تزریق منابع مالی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برای حفظ اشتغال موجود و پایداری در امر تولید در استان سمنان، تزریق منابع به واحدهای تولیدی سرعت گیرد.

تولید سمنان؛ نیازمند تزریق منابع مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: با رویکردی که در فرآیند ورودی درخواست‌های واحدهای تولیدی در سال جدید وجود دارد، نیاز است تا تلاش بیشتری صورت گیرد تا با اقدام و کار موشکافانه و تخصصی، بتوانیم با کمک بانک‌ها، منابع مالی و اعتباری را به بخش تولید استان تزریق کنیم.

وی افزود: محیط کسب‌وکار در استان نسبت به کشور در جایگاه خوبی قرار دارد که نشان از حضور یک تیم قوی مرتبط با بخش تولید در استان دارد.

شریفی‌نژاد تأکید کرد: تولید جزو لاینفک هر جامعه و کشوری است و با توجه به شرایط اقتصادی، این مهم جزو نقاط پررنگ و اولویت نظام بوده و خواهد بود و ما نیز در استان باید به این مقوله توجه جدی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همت و تلاش مضاعفی باید در بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تولید و همچنین بانک‌های عامل در استان وجود داشته باشد تا بتوانیم منابع اعتباری موردنیاز واحدهای صنعتی و کشاورزی را برای پایداری و ثبات تولید و حفظ اشتغال به‌موقع تزریق کنیم.

او تصریح کرد: بانک‌ها در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند که ضمن تقدیر از تلاش تمامی بانک‌های عامل فعال در این حوزه، نیاز است تا بانک‌ها با اطلاعات کامل در خصوص تسهیلات پرداختی در جلسات حضور پیدا کنند تا شاهد تسریع در تزریق منابع به بخش تولید باشیم.

علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان نیز گفت: ۱۷۵ مورد طرح با اعتباری به مبلغ ۲۴ هزار و ۴۰ میلیارد ریال در بانک‌های عامل برای پرداخت در دست بررسی است.

در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه، ۱۵ طرح صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۷۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغال جدید پنج نفر به بانک‌های عامل معرفی شد.

در راستای رفع موانع تولید در استان سمنان، در این جلسه مشکلات برخی واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول