اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۴ بازیکن جدید به ملوان پیوستند

مسؤولان باشگاه ملوان بندرانزلی با چهار بازیکن جدید به توافق رسیدند و با این بازیکنان قرارداد جدید امضا کردند.

۴ بازیکن جدید به ملوان پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید کاظمی از بادران تهران، مهران احمدی از خیبر خرم آباد، علیرضا خوش کفا از تیم استقلال ملاثانی و امیرحسین یحیی زاده از تیم نساجی مازندران طی توافق با مسئولان باشگاه ملوان، به این تیم پیوستند.

حمید کاظمی، بازیکن فصل گذشته بادران تهران، با عقد قراردادی دو ساله به تیم ملوان پیوست که این مهاجم با تجربه سابقه دو بار آقای گلی لیگ دسته یک به همراه تیم های نساجی قائمشهر و هوادار تهران را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز با به ثمر رساندن ۱۳ گل، عنوان دومین گلزن برتر لیگ دسته یک را به دست آورد.

همچنین مهران احمدی، بازیکن فصل گذشته خیبر خرم آباد با عقد قراردادی دو ساله به جمع ملوانان پیوست که این بازیکن ۲۴ ساله در پست هافبک هجومی بازی می کند و طبق قرارداد امضا شده، وی تا تابستان ۱۴۰۲ در جمع قوهای سپید خواهد بود.

علیرضا خوش کفا، بازیکن فصل گذشته استقلال ملاثانی نیز، با عقد قراردادی دو ساله به ملوان پیوست که این مدافع میانی ۲۵ ساله جنوبی، سابقه حضور در فولاد خوزستان را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین امیرحسین یحیی زاده، بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران با توافق با مسئولان باشگاه ملوان با این تیم قرارداری دو ساله امضا کرد که این هافبک ۲۴ ساله نیز، پیش از این سابقه حضور در تیم های رایکای بابل، نفت تهران و پارس جم جنوبی را دارد.

پیش از این نیز، سعید کریمی مدافع میانی و ۲۴ ساله تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، محمد رستمی از بادران تهران و پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوسته بودند.

همچنین فرید بلوک باشی، سجاد بازگیر، محمدرضا نقدی پور، رضا حیدری، آرمین انبساطی، میعاد یزدانی، حافظ یعقوبی و محمد مهری بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از سه نماینده فصل گذشته گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بود که سرانجام این تیم با کسب ۴۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول