اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سرانجام جذب نیرو و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران از زبان چمران

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره سرانجام جذب نیرو و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ارائه داد.

سرانجام جذب نیرو و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران از زبان چمران

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره سرانجام تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری و استخدام یا جذب نیرو در این مجموعه اظهار داشت: در مورد مبحث جذب نیرو اختلاف نظرهایی وجود داشت همچنین برای تبدیل وضعیت قرارداد برخی از کارکنان نیز به همین منوال بود.

وی افزود: برخی از افراد سه تا 6 ماه گذشته با شهرداری تهران همکاری‌هایی آغاز کرده بودند در جذب و استخدام آنها تفاوتی با فردی که بیش از 5 سال است که در شهرداری فعالیت داشته تفاوتی نداشت در حالی که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: به هر حال اگر بنا باشد افرادی قراردادشان تغییر کند و یا جذب شهرداری شوند اولویت با افراد با سابقه در شهرداری است نه اینکه کسی که تازگی با شهرداری همکاری خود را آغاز کرده است.

چمران گفت: به هر حال اکنون باید بنشینیم و موضوع را بررسی کنیم تا مشکل موجود در این زمینه برطرف شود و قطعا رایزنی‌ها با شهردار تهران در این راستا صورت می‌گیرد.

وی گفت: قبلاً و در دوره‌های گذشته فهرست و لیستی برای استخدام، جذب یا تبدیل وضعیت قرارداد ارائه می‌شد و این افراد پس از شرکت در کنکور و اخذ شرایط لازم در شهرداری جذب می‌شدند و حتی کسانی که از لحاظ علمی قوی‌تر بودند اولویت قرار می‌گرفتند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: سازمان مدیریت و برنامه بودجه نیز نظراتی در مورد موضوع جذب نیرو داشتند که مباحث آنها نیز باید مورد رایزنی قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول