اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انهدام باند جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انهدام باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو با ۲ هزار فقره جعل در شهرستان شهریار، گفت: این باند ۴ نفره با همکاری ۳ نفر دیگر از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کارت‌های جعلی را به قیمت ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رساندند.

انهدام باند جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی منزل جاعلان را در یوسف آباد شهرستان شهریار شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل شده و ۴ نفر را دستگیر کردند.

سردار ظهیری تصریح کرد: اعضای این باند ۴ نفره با همکاری ۳ نفر دیگر کارت‌های معاینه فنی جعلی را از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به قیمت ۲.۵ میلیون ریال به فروش می رسانند.

وی با اشاره به دستگیری سه عضو دیگر این باند، خاطرنشان کرد: جاعلان دستگیر شده به ۲ هزار فقره جعل کارت معاینه فنی خودرو اعتراف کرده و جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول