اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فوتی‌های کرونا در هرمزگان به 2 نفر در یک روز رسید/ بازهم رکورد تزریق واکسن شکست

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: در شبانه روز اخیر فقط دو فوتی کرونا در استان به ثبت رسیده است

فوتی‌های کرونا در هرمزگان به 2 نفر در یک روز رسید/ بازهم رکورد تزریق واکسن شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره آخرن آمار کرونا در هرمزگان در ۳۰شهریور با اشاره به رکوردشکنی تزریق واکسن در هرمزگان با تزریق بیش از ۴۱هزاردوز طی یک روز اخیر اظهار کرد: متأسفانه امروز دو نفر از هم استانی‌هایمان از جمله مرد ۳۹ساله در بندرلنگه و زن ۵۹ساله در بندرعباس را از دست دادیم و شمار کل موارد فوتی در استان به 2345 نفر رسید.

وی افزود: اکنون 378 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که در شبانه روز اخیر با بستری 62 نفر، کمترین شمار بستری در 2.5 ماه اخیر داشته ایم.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 90 بیمار کرونایی اکنون در آی‌سی‌یو قرار دارند که حال 16 نفر از آنان وخیم است.

نوروزیان ادامه داد: تاکنون یک میلیون و 90 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که 756 هزار دوز اول و 334 هزار دوز دوم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شمار فوت‌شدگان امروز کمترین تعداد در دو ماه ونیم اخیر بوده است و آخرین بار ۱۵ تیرماه شمار فوت‌شدگان ۲نفر در روز بود. همچنین شمار بیماران با وضعیت وخیم هم پس از دو ماه به کمتر از ۲۰نفر رسید، آخرین بار ۲۹تیرماه شمار بیماران بدحال ۱۶نفر بوده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول