اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اماکن ورزشی ویژه بانوان در کرج توسعه می‌یابد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر کرج و رئیس کمیته بانوان با بیان اینکه ترویج ورزش عمومی یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز برای بانوان است، گفت: ورزش بانوان، فارغ از بُعد مدال آوری و وجهه ملی و بین‌المللی، به لحاظ سلامت اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

اماکن ورزشی ویژه بانوان در کرج توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج و رییس کمیته بانوان، صبح امروز، در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، به حضور پررنگ و گسترده بانوان کرجی در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: نباید از این ظرفیت ارزشمند غفلت کنیم چرا که امروزه بسیاری از مدال آوران و نام آوران عرصه‌های ورزشی را بانوان تشکیل می‌دهند.

منعمی با بیان اینکه ورزش بانوان، فارغ از بُعد مدال آوری و وجهه ملی و بین‌المللی، به لحاظ سلامت اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: ترویج ورزش عمومی یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز برای بانوان است در این راستا می‌توان با بهره‌مندی از زنان توانمند و سالم، به جامعه ای شاداب، پویا و اثرگذار دست یافت.

این عضو شورای شهر کرج فاصله گرفتن جامعه از بحران‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی را نیز در اثر توسعه ورزش عمومی و قهرمانی ارزیابی کرد.

در ادامه این دیدار مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز به تشریح برخی فعالیت‌های اداره کل و مشکلات و معضلات موجود پرداخت و برای حمایت و همکاری این اداره با شهرداری کرج به منظور تقویت و ترویج ورزش‌های بانوان، اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول