اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقدیر استاندار از اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان/توزیع ۱۸۰ میلیارد تومان بسته معیشتی و بهداشتی در استان

استاندار کردستان از اقدامات صورت گرفته در بحث کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی از سپاه بیت‌المقدس و دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.

تقدیر استاندار از اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان/توزیع ۱۸۰ میلیارد تومان بسته معیشتی و بهداشتی در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در چهاردهمین مرحله رزمایش مومنانه سپاه در کردستان اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا در استان کردستان بسیاری از مشاغل تعطیل شدند و مردم برای تامین معیشت با مشکلات زیادی مواجه شدند.

وی افزود: اقداماتی از جمله توزیع کمک مومنانه توسط سپاه بیت‌المقدس کردستان در زمان شیوع کرونا کمک شایانی به اقشار نیازمند و ضعیف استان کرده است.

مرادنیا بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند تدبیر ارزشمند و قابل تقدیر است.

استاندار کردستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اقلام بهداشتی و معیشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی در ادامه از اقدامات صورت گرفته در بحث کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی از سپاه بیت‌المقدس و دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد و اظهار داشت: موج همدلی و صمیمت در کردستان بیشتر از هر جایی دیگری در سطح کشور نمایان است.

استاندار کردستان اظهار داشت: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در استان با کمبودهایی مواجه بودیم که با همدلی و همکاری سپاه ،خیرین و دانشگاه علوم پزشکی استان مشکلات  و‌کمبودها برطرف شدند.

انتهای پیام/ ۲۳۳۰/۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول