اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را در منطقه و جهان تحقق بخشیده‌اند.

نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را در منطقه و جهان تحقق بخشیده‌اند.

وی افزود: امنیت برجسته جمهوری اسلامی در منطقه پرغوغا ثمره دلاورمردی های سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سلاح تقوا، دینمداری و ولایتمداری و با تاسی از اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآنی همواره در صیانت از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی می‌کنند که این مهم باعث کوتاه شدن دست سلطه‌گران در منطقه شده است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی زمینه ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز مردم و مسئولان در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیروهای مسلح کشورمان رقم خورده است، برای آبادانی کشور تلاش کنند.

وی افزود: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با امام زمام(عج) بیعت کردند و تا آخرین نفس از آرمان های این انقلاب شکوهمند دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

دری نجف آبادی ادامه داد: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول