اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ساعات حساس در بارسلونا / اعدام کومان با صندلی الکتریکی!

بارسلونا یکی از سخت‌ترین زمان‌های ممکن خود را سپری می‌کند و باید دید انتهای این ساعات نفسگیر با چه تغییراتی روبه‌رو خواهد شد.

ساعات حساس در بارسلونا / اعدام کومان با صندلی الکتریکی!

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا در یکی از سخت‌ترین لحظات تاریخ باشگاه قرار دارد. اوضاع آنقدر نابسمان و آشفته است که لاپورتا دیشب مجبور شد پیامی تصویری به مخاطبان بارسلونا بدهد و از آنها بخواهد در این زمان سخت از تیم حمایت کنند. اعتراضات به اوج خود رسیده و ساعاتی حساس‌ و نفسگیر در این باشگاه سپری می‌شود.

رسانه‌های معتبر اروپایی عنوان کردند که کومان قطعا اخراج خواهد شد ولی مشخص نیست چه زمان این اتفاق رخ خواهد داد. بارسلونا اگر بتواند در بازی بعدی یعنی فرداشب در رقابت‌های لالیگا به پیروزی برسد، شاید این اتفاق به وقتی دیگر موکول شود زیرا بارسلونا هنوز به کاندیدای نهایی خود برای جانشینی کومان نرسیده است.


بارسلونا دوشنبه شب در دیدار مقابل گرانادا به سختی و در دقیقه 2+90 با ضربه سر مدافع خود به گل رسید

البته آینده کومان تنها به بازی پنج شنبه مقابل کادیز وابسته نیست و بارسلونا باید در روز یکشنبه مقابل لوانته در ورزشگاه نیوکمپ و در دیدار مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به برتری دست یابد. در صورت باخت در لیگ قهرمانان، اوضاع بارسلونا برای صعود بسیار سخت خواهد شد.

اسپورت کاتالونیا در گزارشی عنوان کرد که بارسلونا مهمترین لحظات خود را سپری می‌کند. این رسانه نوشت که ادامه همکاری بارسلونا به کومان به شرایط زیادی وابسته است و در درجه اول این تیم باید بتواند در 3 بازی بعدی خود 3 پیروزی بدست آورد. اسپورت شرایط کومان را به «اعدام با صندلی الکتریکی» تشبیه کرد و گفت انگار کسی نمی‌داند که چه بلایی سر ترکیب این تیم آمده است.

بارسلونا در تابستان کنونی با مشکلات بسیار زیادی مواجه بود و به دلیل مسائل اقتصادی نتوانست با مسی تمدید کند و مجبور شد گریزمان را به اتلتیکومادرید، رقیب اصلی خود قرض بدهد. این تیم اکنون با مصدومیت فاتی، دمبله، آلبا،‌پدری، آگوئرو و بریت‌ویت روبه‌رو است و  با جوانانی از آکادمی «لاماسیا» به مصاف حریفان قدرتمند خود می‌رود.


لوک دی‌یونگ در ترکیب بارسلونا اصلا عملکرد خوبی نداشت و در بازی مقابل گرانادا یک موقعیت بزرگ دروازه خالی را از دست داد

در بازی دوشنبه شب ، بارسلونا با ترکیبی گمنام وارد زمین شد و کومان به قدری دستش خالی بود که مجبور شد پیکه را به عنوان «مهاجم نوک» وارد زمین کند. بارسلونا اکنون با بازیکنانی مثل بالده، گاوی و یوسف دمیر وارد بازی‌ها می‌شود و این بازیکنان در حال تجربه اولین مسابقات حرفه‌ای خود هستند.

با تمام این شرایط، اکنون کومان اعتماد هیئت مدیره را از دست داده و صرفا می‌تواند زمان اخراجش را به تعویق بیاندازد. بارسلونا به دنبال جانشین اوست ولی هنوز نتوانسته گزینه مدنظر خود را پیدا کند. رسانه‌ها از ژاوی، لوسیان فاوره، روبرتو مارتینز، جوردی کرویف و آنتونیو کونته به عنوان مدعیان اصلی سرمربیگری در بارسلونا صحبت می‌کنند. باید دید انتهای این داستان تلخ برای بارسایی‌ها به کجا رقم خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول