اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استکبار با ترور شخصیت‌های انقلابی تحریم علیه ملت را آغاز کرد

فرمانده تیپ میرزا کوچک خان لنگرود با اشاره به دلایل ترور اشخاص مطرح انقلاب گفت: ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب، ترور علما، خرابکاری در نقاط مختلف کشور، آغاز تحریم علیه ایران بوده است.

استکبار با ترور شخصیت‌های انقلابی تحریم علیه ملت را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سبحان تاور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استکبار از همان ابتدا به دنبال نابودی جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی بود و استکبار بعد از اینکه نتوانست جلوی انقلاب ایران را بگیرد از همان روزهای اول با روش‌های گوناگون سعی در خرابکاری و تخریب اذهان مردم کرد.

وی با اشاره به دلایل ترور اشخاص مطرح انقلاب توسط دشمنان انقلاب اسلامی گفت: ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب، ترور علما، خرابکاری در نقاط مختلف کشور، آغاز تحریم علیه ایران، از مواردی بود که دشمن از همان روزهای اول انقلاب در ایران آغاز کرد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود با تأکید بر لزوم توجه به جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بیان کرد: دشمن بعد از اینکه با انجام خرابکاری در کشور نتوانست جلوی انقلاب را درهمان روزهای اول زمین‌گیر کند با همکاری چند کشور، عراق را علیه ایران تجهیز کرد تا کار ایران و انقلاب را یکسره کند.

تاور نقطه عطف دوران دفاع مقدس را ایستادگی جوانان این مرز و بوم با دستان خالی در مقابل رژیم تا دندان دانست و افزود: رزمندگان و جوانان این مرزوبوم در دوران دفاع مقدس و با دستان خالی مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در طی جنگ هشت ساله اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران توسط دشمن اشغال شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس نشان داد بدون وابستگی به بیگانگان می‌‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد؛ گفت: با شیوع کرونا پاسداران کشور و تیپ میرزا کوچک‌خان برای مبارزه با این ویروس پای کار بوده و جمهوری اسلامی نیز در این دوران قابلیت‌های خود را نشان داد و مانند کشورهای مدعی علمی و تجهیزاتی، توانست واکسنی علیه کرونا تولید کند.

فرمانده تیپ میرزا کوچک خان لنگرود از حضور رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح در گیلان خبر داد و گفت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا ساعت ۹ صبح با حضور سردار بهرام حسینی مطلق، رئیس اداره طرح عملیاتی امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح و مسؤولان و ائمه جمعه شرق گیلان برگزار می‌شود.

تاور سربازان را حافظان امنیت مرزهای کشور دانست و بیان کرد: باید به مقام سرباز در کشور ارج نهاده شود به این منظور اردوی سربازان منتخب تیپ میرزا کوچک خان برگزار و از سربازان نمونه تجلیل خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مناطق محروم توسط سپاه پاسداران گفت: به این منظور تیم‌های پزشکی تیپ میرزا خان جهت معاینه، ویزیت، مشاوره و توزیع داروی رایگان به مناطق روستایی بلوردکان، سرلیل، چنگول و چالدشت حضور خواهند یافت.

فرمانده تیپ میرزا کوچک خان لنگرود با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان گیلانی افزود: در راستای مرحله پنجم رزمایش مواسات بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر در بین نیازمندان و دانش آموزان کم بضاعت توزیع می‌شود.

تاور با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در تیپ میرزا کوچک خان تصریح کرد: یکی از راه‌های بازگو کردن فداکاری‌های دوران دفاع مقدس برپایی نمایشگاه و دیدار با خانواده شهدا است به این منظور نمایشگاه عکس دفاع مقدس در جوار مزار شهدای تیپ میرزا کوچک خان برگزار و با خانواده شهدا گرانقدر  دوران دفاع مقدس دیدار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول