اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

وضعیت فرهنگی استان ایلام باید تقویت شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا با توجه بیشتر به موضوعات فرهنگی در استان ایلام پایه این استان را به لحاظ فرهنگی تقویت کنیم.

وضعیت فرهنگی استان ایلام باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ما در تلاشیم تا از لحاظ فرهنگی به  صورت جدی به ایلام توجه کنیم و آن را تقویت کنیم.

وی افزود: قطعاً از اقدامات و کارهای فرهنگی در استان ایلام حمایت می‌شود و خروجی حمایت سازمان تبلیغات، به افزایش و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در استان منجر خواهد شود.

در ادامه محمدعلی نجفی مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز گفت: تعبیر محرومیتی که از ایلام می‌شود تعبیر دلچسبی نیست و ما باید ملاک قضاوت را همت قرار دهیم و بودن یا نبودن امکانات مسئله‌ای هست که با این همت حل شود. 

وی افزود: در استان ایلام جوانان غیوری و پرانگیزه‌ای وجود دارد که بایستی از دین حراست و همه موارد را برای طلوع خورشید امام زمان(عج) مهیا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: اساس برنامه راهبردی اسلام تبلیغ اسلام ناب محمدی است انقلاب بزرگ اسلامی محصول همین تبلیغ دین است؛ ما در صدد هستیم در دوران جدید با رویکرد مردمی پیش برویم. 

وی افزود: بالندگی سازمان در مردمی بودن آن است و برنامه راهبردی 5 ساله را نیز در استان تدوین کنیم. 

حجت‌الاسلام نجفی تصریح کرد: تبلیغ کردن برای دین رویکردی است که باید ویژه به آن توجه شود و در صورت اجرای این امر مهم به چشم انداز مثبتی خواهیم رسید. 

وی ادامه داد: مسوولین جدید ادامه دهنده راه مسوولین قبلی هستند و ما معتقدیم در سازمان بین مسوولین قدیم و جدید وفق و همدلی است و هر موفقیتی حاصل خدمات تمامی مسوولین است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول