اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

حضور محمدرضا فروتن در «دختری با لباس ارغوانی»

فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» با حضور محمدرضا ارغوانی وارد مرحله پیش تولید شد.

حضور محمدرضا فروتن در «دختری با لباس ارغوانی»

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی از چندی پیش وارد مرحله پیش تولید شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواسط مهر ماه مقابل دوربین خواهد رفت. تاکنون از میان بازیگران حضور محمدرضا فروتن و سمانه نصری در این پروژه قطعی شده است و اسامی سایر بازیگران نیز بزودی رسانه‌ای می‌شود. فروتن و نصری پیش از این در ساخته دیگر خداداد جلالی با عنوان «زنی با ارابه چوبی» ایفاگر دو نقش اصلی فیلم بودند.

فیلمی که هنوز به نمایش عمومی درنیامده و در نوبت اکران قرار دارد.

خداداد جلالی درباره مضمون و حال و هوای داستان فیلم جدید خود گفت: «دختری با لباس ارغوانی» سومین فیلم از سه‌گانه‌ای سینمایی با مضمون عاشقانه است. «بچه‌ای با جوراب قرمز» و «زنی با ارابه چوبی» دو فیلم دیگر این عاشقانه به ترتیب روایتگر عشق فرزند به مادر و عشق یک زوج جوان بود و حالا در قسمت سوم فیلم تعریف دیگری از مفهوم عشق را روایت خواهیم کرد.

وی درباره خلاصه داستان فیلم جدید خود گفت: بخش عمده فیلم در یک اتوبوس در حال حرکت فیلمبرداری می‌شود. اتوبوسی که به سوی مقصدی نامعلوم در حال حرکت است و در بین راه مسافرانی را با خود همراه می‌کند. هر یک از مسافران در زمانی نامعلوم داستانی مشترک دارند و در حین سفر با روایتی مواجه می‌شویم که گویا برای تمام شخصیت‌ها آشناست...

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارت هستند از: تهیه‌کننده: محمد نشاط، مدیر تولید: مجید منفرد، مدیر پروژه: مهران قدکچیان، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: عباس رستگاری‌پور، طراح مویسقی متن: داریوش تقی‌پور، طراح حرکات موزون: زهرا شعبان‌نژاد، امور مالی: حمیدرضا نوری، طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حسین پوراسماعیلی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جاودان زرین، دستیار دوم کارگردان: سمیه سنقری، دستیار برنامه‌ریز: یگانه منفرد، مدیر تدارکات: مهدی شاهمرادی، مجری طرح: موسسه هزاره هنر هفتم.

توضیح: تصویر دو بازیگر اصلی فیلم مربوط به پروژه «زنی با ارابه چوبی» است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول