اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

واکنش آبفا لنده به یک خبر/رفع مشکل آب شهرک رجایی تا یک ماه دیگر

سرپرست آبفا شهرستان لنده در واکنش به خبر مشکلات آب شرب شهرک شهید رجایی لنده به مردم این منطقه وعده داد که تا یک ماه آینده برای همیشه چنین مشکلی بر طرف خواهد شد.

واکنش آبفا لنده به یک خبر/رفع مشکل آب شهرک رجایی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده  بهنام داورپناه به انتشار برخی اخبار در خبرگزاری ها مبنی بر قطعی و افت فشار آب در شهرک شهید رجایی شهر لنده واکنش نشان داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لنده افزود:مشکل آب شرب مناطقی ازشهرکهای شهید رجایی وفجر از دیربازدغدغه ساکنین این شهرک ها بوده و تا کنون نیز وجود دارد.

داورپناه افزود:عمده مشکلی که وجود داشته افت فشار آب به دلیل کم بودن وگاهاً برابر بودن اختلاف ارتفاع مخزن ۲۰۰۰مترمکعبی شهر بامنازل بالادستی شهرکهای مذکور  بوده است.

 وی یاداور شد: شرکت آب وفاضلاب استان پس از مطالعه وبررسی و تخصیص اعتبار و پای کار آمدن بنیادعلوی ومشارکت این بنیاد که در تسریع روند پروژه تاثیر بسزایی داشت ۹۰درصد از پروژه را تاپایان خرداد ۱۴۰۰اجرا نمود و از اواسط شهریور نسبت به تکمیل ۱۰ درصد باقیمانده اقدام و اکنون پروژه روزهای پایانی خود را سپری می‌کند. 

داورپناه عنوان کرد: تا یک ماه آینده  این مشکل به طور کامل از زندگی مردم عزیز مناطق ذکر گردیده رخت بربندد. 

وی گفت:این پروژه شامل احداث ایستگاه پمپاژ،خط انتقال ۸ اینچ به طول ۴ کیلومتر واحداث مخزن ۱۰۰۰مترمکعبی و خط برگشت از مخزن به طول ۴۰۰ متر است.

داورپناه یادآور شد: از بدو ایجاد این مشکل تا کنون آبفای شهرستان با کم کردن فشار در مناطق پایین دستی شهر و  بکارگیری تانکر آبرسانی برای به حداقل رساندن مشکل  خانوارهای تحت تاثیر و تامین آب شرب مورد نیاز  اقدام کرده است. 

وی با تقدیر از رسانه ها به خاطر انعکاس مشکلات مربوط به وضعیت آب شرب شهرکهای رجایی و فجر شهر لنده عنوان کرد: انتقادات و راهکارهای رسانه ها را برای رفع مشکلات مربوط به آب شرب شهرستان با تمام وجود می پذیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول