اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حمایت اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها از تفکر دفاع و مقاومت و اعلام آمادگی برای حل مسائل و مشکلات

اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه‌های کشور ضمن حمایت از تفکر دفاع و مقاومت، دفاع در برابر جنگ های ترکیبی را مقدس‌­تر از دفاع در برابر جنگ سخت دانسته و آمادگی علمی، تخصصی و جهادی خویش را برای خدمت به ملت، حل مسائل انباشته شده گذشته و مشکلات پیش رو اعلام می دارد.

حمایت اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها از تفکر دفاع و مقاومت و اعلام آمادگی برای حل مسائل و مشکلات

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم همایش « استمرار ارزش‌های حکمرانی مردمی دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور بسیجیان دانشگاهی در فضای باز دانشگاه تهران برگزار شد.

اساتید و کارکنان دانشگاه های کشور در پایان این همایش با قرائت بیانیه‌ای اعلام کردند: جامعه دانشگاهی کشور ضمن حمایت همه جانبه از تفکر دفاع و مقاومت، دفاع در برابر جنگ های ترکیبی «تحریم و تحریف»، «نرم و هوشمند» و «شناختی و عاطفی» را مقدس­تر از دفاع در برابر جنگ سخت دانسته و آمادگی علمی، تخصصی و جهادی خویش را برای خدمت به ملت شریف ایران، حل مسائل انباشته شده گذشته و مشکلات پیش رو اعلام می دارد.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

« ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی امسال در حالی چهل و یکمین سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس در برابر تهاجم نظامی صدام عفلقی به نیابت از استکبار جهانی را گرامی می دارد که شاهد جان گرفتن دوباره تفکر دفاع و مقاومت در کشور بوده و به نتایج آن در پیروزی بر غرب در جنگ اقتصادی دل بسته است.

این امیدواری به خاطر تجربه موفق الگوی حکمرانی ولایت مدار و مردم محور دوران دفاع مقدس است که توانست کشور را با مشت خالی در برابر سلاح های پیشرفته غرب و دلارهای نفتی شیخ نشین های منطقه حفظ کرده و ضمن حفاظت از تمامیت ارضی کشور، از استقلال سیاسی کشور نیز صیانت کند. مسیری که متاسفانه پس از آن دوران نورانی توسط عده ای غربگرا به انحراف کشیده شد و «معامله و استقراض» جای «مقاومت و استقلال» را گرفت.

ملت با بصیرت ایران اسلامی اما در حالی که فشار زانوی غرب بر گلویشان سنگینی می­ کرد و تنفس­شان را با مشکل مواجه کرده بود، با حضوری حماسی در پای صندوق های رای 1400 امید غرب در «نه ایرانیان به رای» را به یاس تبدیل کرده و الگوی حکمرانی دفاع و مقاومت را برگزیدند.

ما اساتید و کارکنان دانشگاه های کشور به نیابت از جامعه نخبگی و ملت شریف ایران در این مکان تاریخ ساز کشورمان گردهم آمده ­ایم تا ضمن ستایش از ملت ایران به خاطر آن همه ایثار و گذشت در آن دوران شور و شعور، و این بصیرت دینی و سیاسی در کوران هجو و دروغ، بر ادامه این راه تا آخرین قطره خون تاکید نموده و با صدای رسا و شفاف به جهانیان اعلام داریم:

الگوی جهاد و شهادت و حکمرانی ولایت مدار و مردم محور دوران طلایی دفاع مقدس بهترین و عملی ترین راه برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی، آرمان های انقلابی و تمامی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می دانیم و رجاء واثق داریم دولت کنونی می تواند با الهام از این الگوی ناب ضمن پاسخ به نیازهای مردم و حل مشکلات کشور، صیانت از ارزشهای اسلامی و انقلابی، زمینه ساز ظهور دولت یار(عج الله تعالی فرجه شریف) گردد.

جامعه دانشگاهی کشور ضمن حمایت همه جانبه از تفکر دفاع و مقاومت، دفاع در برابر جنگ های ترکیبی «تحریم و تحریف»، «نرم و هوشمند» و «شناختی و عاطفی» را مقدس­تر از دفاع در برابر جنگ سخت دانسته و آمادگی علمی، تخصصی و جهادی خویش را برای خدمت به ملت شریف ایران، حل مسائل انباشته شده گذشته و مشکلات پیش رو اعلام می دارد.

سربلندی مردم انقلابی ایران در هشت سال جنگ سخت و فیزیکی در برابر رژیم بعث عراق، جنگ های ترکیبی اقتصادی و فرهنگی را تبریک عرض نموده و خدای سبحان را به خاطر وجود چنین ملتی شاکریم که ضمن تحمل مشکلات اقتصادی و معیشتی سالهای اخیر، بصیرتمندانه به دشمن اجازه نمی دهند تا از طریق رسانه های گسترده مجازی و حقیقی موفق به کمرنگ سازی نقش خویش و تفکر غربگرایان در بروز این شرایط و معرفی اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه به عنوان عامل اصلی آن شوند.

در خاتمه ضمن تجدید پیمان با شهیدان، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تا تحقق کامل آرمان های انقلاب اسلامی، جهت تعالی روح بلند همه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافعان امنیت و سلامت مردم، علو درجات حضرت امام(ره)، ظهور و سلامتی آخرین ذخیره الهی بقیه الله الاعظم(عج) و سلامتی و طول عمر با عزت و پربرکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دست بر دعا برداشته و توفیق ادامه راه شهیدان، تبعیت از فرامین ولایت تا نیل به شهادت را از درگاهش خواستاریم.

اساتید و کارکنان دانشگاه های کشور

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول