اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

درخواست ملی‌پوش والیبال از مقام معظم رهبری/مسافر: طلای آسیا را به مردم تقدیم می‌کنم

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: از پیام تبریک رهبر معظم انقلاب بابت قهرمانی تیم ملی تشکر می‌کنم و یک درخواست از ایشان دارم.

درخواست ملی‌پوش والیبال از مقام معظم رهبری/مسافر: طلای آسیا را به مردم تقدیم می‌کنم

اسماعیل مسافر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم، اما بسیار برایم عجیب بود که چرا ژاپنی‌ها به این شکل از تیم‌های حاضر پذیرایی و میزبانی کردند. شرایط در ژاپن واقعاً سخت بود و مسیر ما را برای رسیدن به هدف‌مان سخت‌تر کرد.

وی ادامه داد: موضوعی که ارزش این قهرمانی را دو چندان می‌کند این است که توانستیم با کادر فنی ایرانی به این عنوان دست پیدا کنیم. بهروز عطایی و دستیارانش به خوبی توانستند برنامه‌ریزی کرده و با آنالیز دقیق حریفان تیم را به سمت قهرمانی هدایت کنند. امیدوارم حمایت‌ها از مربیان ایرانی ادامه داشته باشد تا بتوانیم با اتکا به نیروهای بومی در همین مسیر به راه خود ادامه دهیم. به هر حال سختی‌های زیادی کشیدیم تا به مدال طلای آسیایی رسیدیم و این مدال را به مردم تقدیم می کنم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به پیام تبریک مقام معظم رهبری بابت قهرمانی تیم ایران، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها در اظهارات خود نشان داده‌اند که توجه ویژه‌ای به والیبال دارند. ایشان چندی پیش تاکید به استفاده از مربیان داخلی در تیم‌های ملی داشتند و خوشبختانه والیبال به عنوان یکی از رشته‌های گروهی موفق توانست به این خواسته رهبری هم جامه عمل بپوشاند.

مسافر ادامه داد: وقتی شنیدم که رهبر انقلاب قهرمانی تیم ملی در آسیا را تبریک گفته‌اند بسیار خوشحال شدم و به سهم خودم از ایشان تشکر می‌کنم، اما خواسته‌ای هم از ایشان دارم. از محضر رهبر انقلاب درخواست می‌کنم که در صورت فراهم بودن شرایط، با توجه به سوابقی که در تیم‌های ملی دارم و عنوان قهرمانی که اخیراً توانستیم کسب کرده و دل مردم را شاد کنیم با دستور فرمانده کل قوا از انجام خدمت دوره سربازی معاف شوم.

وی گفت: من در تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران سابقه بازی دارم و با توجه به سنم باید خدمت سربازی را سپری کنم، این موضوع ممکن است کمی من را از شرایط ایده‌آل و والیبال حرفه ای دور کند. می‌دانم که رهبر انقلاب نگاه‌ ویژه‌ای به جوانان این سرزمین دارند و امیدوارم خواسته من هم مورد تایید ایشان قرار بگیرد. از مسئولان ورزش کشور هم تقاضا دارم تا فکری به حال این موضوع کنند تا ملی‌پوشان و استعدادهای ورزشی کشور در مسیر قهرمانی بمانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول