اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شروع اقتدار بسکتبال بانوان گرگان در لیگ برتر

تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در نخستین دیدار لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور موفق شد با نتیجه ۷۰ بر ۵۴ تیم بسکتبال بانوان سپهرداد تهران را شکست دهد.

شروع اقتدار بسکتبال بانوان گرگان در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز با دیدار شهرداری گرگان و سپهرداد تهران آغاز شد که در این دیدار شهرداری گرگان موفق شد پس از سه کوارتر پایا پای با حریف تهرانی خود در نهایت در کوارتر چهارم بازی را با نتیجه ۷۰ بر ۵۴ پیروز شود.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان امسال در دقایق ۹۰ از حمایت شهرداری برخوردار و موفق شد در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور با هدایت «نیکا بیک لیک لی» حضور یابد و مسیر دشوارتری را نسبت به سایر تیم‌هایی که از مدت‌ها پیش تشکیل شده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند پیش رو دارد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که نخستین دیدار لیگ یعنی افتتاحیه لیگ را برگزار کردیم.

نیکا بیک لیک لی گفت: تیم ما امسال خیلی دیر تشکیل شد و نتوانستیم تمرینات مورد انتظار را داشته باشیم و پیش‌بینی می‌کردیم که نیمه نخست سختی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما صبورانه بازی کردیم و سعی کردیم در طول مسابقه به هماهنگی بهتری برسیم و خوشحالم که موفق شدیم پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان تصریح کرد: نسبت به میزان تمرینی که داشتیم بازی قابل قبولی را داشتیم اما در آینده بازی‌های بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.

بیک لیک لی درباره «نیلوفر مفیدی» کاپیتان تیم و عملکردش که در این دیدار دبل دبل کرد تصریح کرد: این بازیکن از بازیکنان بومی شهر گرگان است و سال‌های سال با خودم کار کرده و سال گذشته نتوانست به دلیل آسیب‌دیدگی در گرگان بازی کند اما امسال خدا را شاکرم که این بازیکن کاپیتان تیم ما است.

وی اضافه کرد: این بازیکن از توان و دانش بسیار خوبی برخوردار است و در لحظات حساس می‌تواند به کمک تیم بیاید و با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند و این نکته برای کاپیتان یک تیم بسیار مهم است.

لازم به ذکر است، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان جمعه دوم مهرماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف تیم امرتات تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول