اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بزرگ: برای بیشتر بازی کردن به نفت آمدم/ هواداران آبادانی فهم بالایی از فوتبال دارند

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: صنعت نفت جایی است که می‌توانم در آن بیشتر بازی کرده و توانایی‌های خودم را نشان بدهم.

بزرگ: برای بیشتر بازی کردن به نفت آمدم/ هواداران آبادانی فهم بالایی از فوتبال دارند

شروین بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دلیل جدایی خود از تیم فولاد و حضورش در صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: قرارداد من پس از فینال جام حذفی با فولاد تمام شد و به دلیل اینکه می‌ خواستم به تیمی بروم که بیشتر بازی کنم و شرایط برای من تغییر کند از این تیم جدا شدم. از وضعیت فعلی‌ام در صنعت‌نفت هم کاملا راضی هستم و می‌توانم در این تیم که جوان‌های خیلی خوب و باتجربه‌های باکیفیتی دارد، خوب کار کنم.

وی درباره حضور علیرضا منصوریان در تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: منصوریان سال گذشته دنبال حضور من در تراکتور بود که این اتفاق نیفتاد اما پس از صحبتی که با وی داشتم  تصمیم گرفتم زیرنظرش در نفت آبادان کار کنم. یکی از دلایل اصلی حضور من در صنعت‌نفت خود منصوریان است زیرا مربی‌ای است که با بازیکن خیلی خوب صحبت می‌کند و کار کردن با وی راحت است. منصوریان اعتماد به نفس همه شاگردانش را بالا می‌برد و در فوتبال ایران ارتباط خوب مربی و بازیکن خیلی مهم است. تعریف همه فوتبالی‌ها از منصوریان بی دلیل نیست و قطعا وی از لحاظ فنی و اخلاقی مربی خوبی است.

مهاجم جدید صنعت‌نفت درخصوص دیر شروع شدن تمرینات این تیم، پاسخ داد: خود منصوریان هم به دیر شروع شدن تمرینات اشاره کرده است. تیم ما از شنبه به اردو می‌رود اما به دلیل همین موضوع، کادرفنی چندان نمی‌تواند به بازیکنان فشار بیاورد. طبق صحبتی که با طالب ریکانی داشتم وی اشاره کرد که سال گذشته تیم صنعت‌نفت خیلی خوب بود و اگر مشکل مالی نداشت، شاید می‌توانست سهمیه آسیا هم کسب کند. این تیم سال گذشته در آبادان مقابل بسیاری از مدعیان نتایج خوبی کسب کرد. امیدوارم امسال این مشکلات نباشد. 

بزرگ درخصوص اینکه آیا می‌تواند درخشش خود در رقابت‌های لیگ یک را این بار در لیگ برتر و برای تیم صنعت نفت تکرار کند، گفت: سال گذشته در تیم فولاد نتوانستم آنگونه که دوست دارم کار و بازی کنم. البته این موضوع سلیقه مربی است و هیچ وقت درباره‌اش صحبت نکردم. هرچند در فولاد به من کم بازی رسید اما صحبتی نکردم اما امسال به نفت آبادان آمدم تا توانایی‌هایم را نشان بدهم و برای این تیم مفید باشم.

وی درمورد حمایت هواداران نفت آبادان از این تیم، توضیح داد: واقعا هواداران نفت فوق‌العاده هستند. همه تیم‌هایی مانند صنعت‌نفت، داماش و نساجی را دوست دارند و طرفداران‌شان فوتبال را خیلی خوب متوجه می‌شوند. حتی شاید واقعا هواداران نفت آبادان حتی بهتر از خود ما فوتبال را بفهمند.

بازیکن تیم نفت آبادان عنوان کرد: امیدوارم همه هواداران واکسن بزنند و شرایط برای حضورشان در ورزشگاه فراهم شود. شاید اگر آنها در نیم فصل دوم می‌توانستند به ورزشگاه بروند، صنعت‌نفت با وجود مشکلات مالی بازهم نتایج خوبی می گرفت. طرفداران نفت واقعا تاثیر زیادی روی عملکرد تیم دارند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول