اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس قوه قضائیه افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با حضور معاون اول قوه قضائیه و جمعی از مسولان کشوری و استانی دستگاه قضایی افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس قوه قضائیه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با حضور معاون اول قوه قضائیه و جمعی از مسولان کشوری و استانی دستگاه قضایی افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در این مراسم اظهار کرد: در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه به دنبال آن هستیم که مردم به سرعت به حقشان برسند و با فساد و ظلم مقابله شود.

در این مراسم اسماعیل حسن زاده رییس حوزه ریاست و رییس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان تهران و محمدرضا مرادی حق گو، سرپرست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری نیز حضور داشتند.

مرادی حق گو با اشاره به برپایی این غرفه توسط مدیریت فرهنگی دادگستری به عنوان برنامه ستاد استانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس از همکاران استان تهران  دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید نمایند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در ساختمان مرکزی قوه قضائیه واقع در بلوار کشاورز برگزار شده و تا تاریخ ۷ مهر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ میزبان مراجعان می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول