اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

12 بدمینتون‌باز رعد قم در لیگ برتر معرفی شدند

ترکیب نهایی تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم برای فصل 1400 رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور مشخص شد.

12 بدمینتون‌باز رعد قم در لیگ برتر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوره جدید مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های ایران از نخستین روز مهر ماه با رقابت هشت تیم رسما آغاز می‌شود و تیم‌ رعد پدافند هوایی قم که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل ۱۳۹۹ گام به این رقابت‌ها گذاشته باید در ۱۴ هفته دیدارهای رفت و برگشت به میدان برود.

این تیم در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون مردان ایران با مدیریت فنی سیدبهادر زکی‌زاده سرمربی تیم ملی ایران، سرمربیگری محمدرضا مطیع به مصاف حریفان می‌رود، تیمی که در کادر آن محسن صادقیان به عنوان مربی، مهدی خرم به عنوان سرپرست و حسین محمدی به عنوان مسوول تدارکات حضور دارند. مدیر تیم رعد پدافند هوایی قم در این رقابت‌ها مهدی فرجی است و این تیم نسبت به فصل گذشته با تغییرات اندک وارد لیگ ۱۴۰۰ شده است، در حالی که مهران شهبازی، محمد پایروند، مسعود پیروزی، صدرا صادقی، امیر قاسمی، علیرضا افکانه، شادمهر حیدری، مهرپویا مجتبایی، رضا جانقربان، محمدمعین خاکی، مجتبی زارع و محسن دادستان 12 بازیکن این تیم در لیگ جدید محسوب می‌شوند.

تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، نماینده سیستان و بلوچستان، پروتئین ۹۹ البرز، دانشگاه یزد، چادرملو اردکان، توس‌مسیر مشهد، شهرداری شهر بابک و نماینده اراک هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون مردان ایران هستند که از نخستین روز مهر ماه رقابت خود را آغاز می‌کنند.

تیم رعد پدافند هوایی قم که در پایان ۱۰ هفته مسابقات فصل گذشته لیگ برتر باشگاه‌های کشور با ۹ پیروزی به مقام قهرمانی دست یافت و قم را نخستین‌بار در لیگ برتر صاحب این دستاورد ارزشمند کرد، نخستین بازی خود در لیگ ۱۴۰۰ را اول مهر در قم برابر نماینده سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول