اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تأکید مقامات امارات و ترکمنستان بر توسعه روابط اقتصادی و تجاری

نمایندگاه امارات و ترکمنستان در مورد برگزاری نمایشگاه بین المللی EXPO-2020 دوبی که قرار است اول اکتبر 2021 برگزار شود، گفت و گو کردند.

تأکید مقامات امارات و ترکمنستان بر توسعه روابط اقتصادی و تجاری

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «اوراز مراد قربان نظراف» وزیر تجارت و روابط اقتصادی خارجی ترکمنستان و «وفا خواجه یف» معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان با «عمر شهاده» هماهنگ کننده نمایشگاه EXPO-2020 دوبی که قرار است 1 اکتبر سال جاری میلادی برگزار شود، به صورت ویدئو کنفرانس گفت و گو کردند.

 در جریان مذاکرات، طرفین به سطح بالای همکاری ترکمنستان و امارات متحده عربی اشاره کردند و اهمیت نمایشگاه بین المللی EXPO-2020 در دبی را از نظر توسعه تجارت، اقتصادی، فرهنگی و روابط بشردوستانه بین کشورهای شرکت کننده به ویژه در مورد مسائل سازمانی مربوط به مشارکت نمایندگان ترکمنستان در این رویداد بزرگ را مورد بحث قرار دادند.

طرفین خاطرنشان کردند که مشارکت ترکمنستان در نمایشگاه EXPO-2020 نه تنها به تقویت بیشتر روابط ترکمنستان و امارات کمک، بلکه فرصتی را برای آشنایی بهتر جامعه جهانی با دستاوردهای اقتصادی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول