اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استاندار جدید بوشهر: برای من بنر و پلاکارد نصب نکنید

سردار محمدی زاده استاندار جدید بوشهر در پیامی به مردم استان از آنها خواست از اقداماتی مانند تهیه و نصب بنر و پلاکارد، عکس و... برای وی اجتناب کنند.

استاندار جدید بوشهر: برای من بنر و پلاکارد نصب نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار احمد محمدی‌زاده روز گذشته پس از بررسی سوابقش در جلسه هیئت وزیران توانست رأی اعتماد آنها را جلب و به عنوان استاندار جدید بوشهر انتخاب شود.

استاندار جدید بوشهر پس از انتخاب با صدرو پیامی به مردم استان نوشته است: «اربعین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت عرض می‌نمایم. در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از دویست هزار شهید گلگون کفن و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) خداوند بزرگ پیروزی را نصیبتان کرد. صدام و ارتش بعثی‌اش برای همیشه نابود و از صفحه روزگار محو شدند.

با مجاهدت‌های شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلمرو دفاعی ایران از یک طرف به دریای مدیترانه و از طرف دیگری تا دریای سرخ امتداد یافته است.

از اینکه با نفس‌های گرمتان دعایم کردید و حامی ام شدید از تک تک شما سپاسگذارم. از همه خوبان اعم از سادات، مشایخ، خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان عرصه اجتماعی که از برادر کوچکتان حمایت کردید قدردانی میکنم.

امیدوارم در فصل جدید از حیات استان بوشهر با وفاق، همدلی و همکاری همه بزرگان استان تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بتوانیم نسبت به رفع خستگی از چهره استان پر نعمتمان بکوشیم.

در پایان از همه خواهشمندم که بنده را از نصایح و ارائه طریق‌های خود در انجام وظایف که از سوی دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی بر عهده دارم بی نصیب نسازید از همه مصرانه میخواهم از اقداماتی مانند تهیه و نصب بنر و پلاکارد، عکس و... جدا اجتناب نمایید.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول