اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

با یگان ویژه؛ از اجرای طرح«سفیر شهید» تا اردوهای جهادی و کمک‌های مومنانه

فرمانده یگان های ویژه ناجا از اجرای طرح سفیر شهید، آماده سازی بسته‌های کمک معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی و برپایی ایستگاه‌های سلامت در مناطق محروم توسط مأموران این یگان خبر داد.

با یگان ویژه؛ از اجرای طرح«سفیر شهید» تا اردوهای جهادی و کمک‌های مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس ، سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و نقش اعتقاد و روحیه جهادی و انقلابی جوانان پرشور در پیشرفت کشور اظهار داشت: رزمندگان غیرتمند ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بر اساس تکلیف و وظیفه شرعی خود و با پیروی از رهنمودهای حضرت امام‌خمینی (ره) در جبهه‌ های حق علیه باطل شرکت کرده و توانستند جبهه کفر را شکست دهند، این پیروزی نتیجه داشتن همان اعتقاد و روحیه جهادی و انقلابی است.

وی گفت:امروز جوانان ولایت مدار ایران اسلامی نیز با سرلوحه قرار دادن همان روحیه دفاع مقدس باید در راستای پیشرفت کشور گام های موثری را بردارند.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه باید از هر فرصتی برای یادآوری جانفشانی‌ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس استفاده کنیم، تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که حوادث دوران دفاع مقدس را از ابعاد مختلف بررسی کنیم و به بهترین شکل و با استفاده از رسانه‌ های سمعی و بصری و مکتوب به منظور ارتقای روحیه ایثارگری جوانان کشور، در جهت اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس کوشا باشیم.

وی به اجرای طرح «سفیر شهید» اشاره و بیان داشت:  با اجرای برنامه سفیر شهید به دنبال این هستیم که راه و منش شهدا را ادامه دهیم،  هفته‌ دفاع مقدس را غنیمت بشماریم و به‌ نحو احسن در جهت شناساندن راه و هدف شهدا به دیگران تلاش کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه در آستانه گرامیداشت مراسم عظیم اربعین حسینی (ع) هستیم، اظهار داشت: یگان‌ های ویژه در چنین روزهایی وظیفه مهم و معنوی تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را در مرزهای چندگانه کشور برعهده داشت، امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، در سال آینده افتخار خدمت رسانی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را داشته باشیم.

سردار کرمی ضمن قدردانی از همه کارکنان ولایت‌ مدار یگان‌ های ویژه ناجا در راستای اجرای طرح خداپسندانه کمک‌های مومنانه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چند سال است به‌ دلیل وجود ویروس کرونا معیشت قشر ضعیف جامعه با چالش مواجه شده‌ است، فرماندهان و کارکنان غیور یگان ویژه با خلاقیت و ابتکار عمل به‌ دنبال خدمت به هم نوعان خود هستند؛ همین آماده‌سازی بسته‌ های کمک معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی و برپایی ایستگاه‌ های سلامت در مناطق محروم، نشان از روحیه بالای انقلابی و معنوی کارکنان این یگان دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول