اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مازندران سهمیه‌ای در تیم ملی فوتبال زیر 15سال ندارد

چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر 15سال برای آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات کافا از 4 تا 16 مهرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود که مازندران هیچ نماینده‌ای ندارد.

مازندران سهمیه‌ای در تیم ملی فوتبال زیر 15سال ندارد

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | چهارمین مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۵سال جهت آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات کافا از ۴ تا ۱۶ مهرماه در مرکزملی فوتبال درحالی برگزار می‌شود که استان مازندران با آن همه استعداد هیچ نماینده‌ای در تیم ملی فوتبال ندارد.

این اتفاق درحالی رخ داد که مازندران بیشترین تعداد بازیکن در سطح کشور را دارد و در رده‌های پایه بهترین تیم‌ها را این سال ها داشته است. از قهرمانی تیم امید نساجی در لیگ برتر که بگذریم نمی‌توان از شمار زیاد تعداد تیم‌های مازندرانی در سطح لیگ‌های مختلف کشور گذشت. تمامی شهرهای مازندران در رده‌های پایه در لیگ کشور حضور دارند اما هیچ بازیکنی در تیم‌ملی از مازندران حضور نداشت.

رد ریشه‌یابی این علت هم بر می‌گردد به عدم حمایت مسؤولان فوتبال مازندران از رده‌های پایه و عدم پیگیری برای حضور این ستاره‌های نوجوان در تیم ملی و از همه مهمتر تأخیر در برگزاری انتخابات هیأت فوتبال مازندران و بلاتکلیفی فوتبال مازندران از دلایل مهم این اتفاق تلخ است.

مسؤولان ورزش و فوتبال مازندران باید از حق فوتبال مازندران به خوبی در کشور دفاع کنند تا اینگونه حق جوانان و نوجوانان مازندرانی ضایع نشود.

به گزارش فارس؛ در ادامه لیست اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال را مشاهده می‌کنید که در آن نامی از فوتبالیست های نوجوان مازندرانی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول