اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

محسنی بندپی: بیش از ۶ میلیون نفر در تهران، دُز اول واکسن را تزریق کرده‌اند/ افتتاح سیزدهمین مرکز واکسیناسیون در شهریار

استاندار تهران با اشاره به دریافت دوز اول واکسن توسط بیش از ۶ میلیون نفر در استان تهران و پوشش ۵۶ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال، گفت: در تمامی بررسی‌های علمی و تحقیقاتی میزان ایمنی‌زایی در واکسن‌های تولید داخل بالاتر از سایر واکسن‌ها است.

محسنی بندپی: بیش از ۶ میلیون نفر در تهران، دُز اول واکسن را تزریق کرده‌اند/ افتتاح سیزدهمین مرکز واکسیناسیون در شهریار

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در حاشیه افتتاح سیزدهمین مرکز واکسیناسیون شهرستان شهریار در مسجد سلمان فارسی شهر جدید اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: از جمعیت ۱۰ میلیون و ۸۶۲ هزار نفری بالای ۱۸ سال استان تهران، بیش از ۶ میلیون نفر یعنی ۵۶ درصد جمعیت هدف دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن برای ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر در سطح استان، گفت: تا رسیدن به آمار ۷۵ درصدی واکسیناسیون گروه هدف نمی‌توانیم تضمین سلامت را متعهد شویم و رسیدن به آمار تزریق روزانه ۱۳ هزار دوز واکسن در شهریار نشانه کار تیمی است‌.

استاندار تهران بیان کرد: در استان تهران ۳۵۰ مرکز دولتی، ۱۵۰ ایستگاه در بیمارستان‌های خصوصی به امر تزریق واکسن می‌‌پردازند و شهرداری تهران ۲۰ مرکز و هلال احمر ۵ مرکز را امروز افتتاح می‌کند.

محسنی بندپی عنوان کرد: در تمامی بررسی‌های علمی و تحقیقاتی میزان ایمنی‌زایی در واکسن‌های تولید داخل بالاتر از سایر واکسن‌ها است که امر ارزشمندی برای دانشمندان و محققان ما است‌.

وی تصریح کرد: تمام تلاش بر این است که به تعهد خود مبنی بر تزریق روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دوز در استان تهران برسیم و درخواست ما از تمامی شهروندان این است که این امر را به تاخیر نیندازند.

انتهای پیام/ش/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول