اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رونمایی از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان‌میرسیار

کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار به همت اداره کتابخانه‌ها و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با حضور مسؤولان شهرستانی رونمایی شد.

رونمایی از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان‌میرسیار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، آرمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید سید احسان میرسیار، در کتابخانه ولایت، اظهار کرد: صبر و استقامت آزادگان و جانبازان و شهدا سبب شده تا ما در این شرایط مطلوب قرار گیریم چه بسا هر چه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون پاک و مقدس مجاهدان و شهدا است.

وی با اشاره به سخن نیک امام خمینی(ره) که هر چه انقلاب دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است، گفت: در این مجلس معنوی باید از سخن پرمحتوای رهبر عظیم الشان اسلام نیز یاد کرد که می فرمایند؛ همه‌ی ما خودمان را تا ابد مدیون خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران می‌دانیم و حضرت آقا در بیاناتی دیگر فرمودند که همیشه خود را بر سر سفره ایثارگران می‌پندارند.

رئیس بنیاد شهید قرچک ضمن اشاره به مقام فقاهت و مرجعیت رهبر معظم انقلاب که تمام جهان مجذوب ایشان هستند، افزود: این سخنان و ابراز علاقه مندی و مدیون بودن به شهدا و خانواده‌های محترم این بزرگواران از سوی رهبرمان صرفاً نشان دهنده اخلاص و تواضع و احترامشان به این عزیزان است.

کادری بیان کرد: این مراسم به جهت رونمایی از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار برگزار شده است که دعوت کننده این مراسم حقیقتاً خود شهید میرسیار است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که شهدا انسان‌ها را برمی‌گزیند و دعوت می‌کنند و این دعوت نامه برای ما سعادت و افتخار به ارمغان خواهد آورد، حضرت آقا فرمودند افتخار است که کسی برای خانواده شهدا کار کند و باید این فرصت ارزشمند را غنیمت شمرد.

رئیس بنیاد شهید و انور ایثارگران شهرستان امام جمعه محترم را فردی گرانقدر خواند و بیان کرد: ایشان در تمام مسائل فرهنگی پیشگام هستند و بسیجی وار و خالصانه به مساعدت دیگران می‌شتابند که از حضور همه جانبه ایشان کمال تشکر را داریم.

کادری در پایان گفت: تا پایان سال به کمک مسؤولان شهرستان کتاب زندگی نامه سه شهید و دو جانباز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول