اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نقش مهمی در پیشرفت اراک ایفا کرد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تلاش جهادی و روحیه انقلابی و پشتکار شبانه‌روزی در طی ۶ سال گذشته با اجرای پروژه‌های کلان و مهم شهر اراک نقش مهمی در حرکت جهشی این شهر به سمت پیشرفت داشته است.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نقش مهمی در پیشرفت اراک ایفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در اراک اظهار کرد: دفاع مقدس ملت ایران قاعده‌ها و راهبردهای دشمنان را شکست داد و شکوه امپراتوری‌های غرب و شرق را خرد کرد و ملت ایران با روحیه عاشورایی در نابرابرترین جنگ تحمیلی پیروز و موفق بیرون آمد و حماسه‌های بزرگی خلق کرد.

وی افزود: دفاع مقدس الگوی ملت ایران برای مقابله با استکبار جهانی است و این الگو توانسته دشمنان را به عجز و ناتوانایی برساند و دشمن امروز در برابر ملت قهرمان ایران با شکست استراتژی مواجه شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران بافرهنگ ما می‌توانیم از فراز مشکلات و نقشه‌های دشمنان با موفقیت عبور کردند و تاریخ به ما درس می‌دهد راهکار حل مشکلات به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

کریمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ملت ایران فرهنگ بسیج را یاد دادند و مردم را برای تشکیل انقلاب و پیروزی در دفاع مقدس، در میدان دفاع بسیج کردند ادامه داد: دفاع عاشورایی ملت در برابر دشمنان برگرفته از نهضت امام خمینی (ره) است که ملت در طول ۴۲ سال گذشته با هدایت‌های امامین انقلاب در همه عرصه‌ها دفاع همه‌جانبه داشته است.

وی اضافه کرد: در بسیاری از عرصه‌ها با به‌کارگیری فرهنگ دفاع مقدس و با تکیه بر روحیه جهادی تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت تبدیل شده و لذا باور ما می‌توانیم که ملت را در مقاطع مختلف پیروز کرده از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز در گام دوم انقلاب باید با تکیه بر دستاوردهای دفاع مقدس همچون ما می‌توانیم باید پیروزی‌های ۴۲ ساله را تداوم ببخشیم و الگوی دفاع مقدس روز به‌روز باید تقویت و در همه بخش‌ها فراگیر شود تأکید کرد: امروز بهترین تکریم از دفاع مقدس به‌کارگیری این تجربه موفق و ارزشمند در همه بخش‌های کشور است و تمام تلاش را برای تحقق این مسئله به‌کارگیری کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در طی سالیان گذشته به‌وضوح نشان داده که علیرغم همه مشکلات هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی همت و حرکت شتابنده مردان سازندگی و جهادی که عزم و اراده آنها برای قوی شدن ایران اسلامی در میدان است، برای آبادانی و پیشرفت کشور را بگیرد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس و محوریت روحیه جهادی و انقلابی شعار ما می‌توانیم را به بهترین شکل ممکن محقق ساخت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: امروز قرارگاه خاتم‌الانبیاء به یک مجموعه تخصصی، مجرب، زبده و توانمند برای اجرای پروژه‌های ملی در گرایش‌های مختلف تبدیل شده و عملکرد قرارگاه در همه بخش‌ها درخشان است.

کریمی بیان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تلاش جهادی و روحیه انقلابی و پشتکار شبانه‌روزی در طی ۶ سال گذشته در اجرای پروژه‌های کلان و مهم شهر اراک علاوه بر اینکه نقش مهمی در حرکت جهشی شهر اراک به سمت پیشرفت داشته توانسته با پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد بومی دستاوردهای بزرگی به ماندگار بگذارد که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول