اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

موکب اوقاف مازندران در سامرا برپا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با توجه به بهبودی شرایط کرونایی و صدور مجوزهای لازم موکب حضرت علی‌اصغر(ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران امسال پس از یک دوره وقفه، در شهر مقدس سامرا برپا می‌شود.

موکب اوقاف مازندران در سامرا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران قبل از شیوع ویروس کرونا طی ۳ سال اقدام به برپایی موکب در اربعین حسینی کرده بود که این توفیق پس از شیوع ویروس کرونا از مجموعه این اداره کل سلب شده بود.

وی افزود: با توجه به بهبودی شرایط کرونایی و صدور مجوزهای لازم موکب حضرت علی‌اصغر(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران امسال پس از یک دوره وقفه، در شهر مقدس سامرا برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اعزام تعداد محدودی از عوامل اجرایی به موکب اوقاف مازندران در سامرا بیان کرد: خادمین موکب اوقاف مازندران امروز به شهر مقدس سامرا اعزام می شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه ممنوعیت اعزام کالا به کشور عراق، تمامی لوازم مورد نیاز در شهر مقدس سامرا خریداری و به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: در کنار برپایی موکب در شهر مقدس سامرا، مواکب مختلف در استان برای جاماندگان اربعین برپا شده است که از روز آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول