اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

موکب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز آغاز به کار کرد

در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، موکب احمدبن موسی(ع)، به عنوان بزرگترین موکب استان فارس از امروز فعالیتش را در بین‌الحرمین شیراز آغاز می‌کند.

موکب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسئول اجرایی موکب بین‌الحرمین شیراز امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امسال برای دومین سال متوالی است که به دلیل شیوع کرونا، امکان برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی فراهم نشده است.

 رسول تاجیک افزود: به منظور اهمیت بزرگداشت اربعین حسینی، بنا گذاشتیم امسال هم مانند سال گذشته موکب احمدبن موسی(ع) را در بین‌الحرمین شیراز برپا کنیم که از امروز فعالیت این موکب آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت این موکب تا بعد از اربعین حسینی یعنی تا روز 6 مهرماه ادامه خواهد داشت، ساعت فعالیت آن را روزانه از ساعت 16 تا 24 اعلام کرد و افزود: در روز اربعین از صبح تا غروب موکب فعالیت خواهد داشت.

مسئول اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) بین‌الحرمین شیراز همچنین گفت: در موکب بین‌الحرمین همان خدماتی را که در کربلای معلی به زائران اربعین ارائه می‌دادیم به سوگواران حسینی ارائه خواهیم داد که شامل برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان پزشکی، مشاوره، نمایشگاه‌های فرهنگی و غیره هستند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت هیئات مذهبی شیراز برای برپایی مواکب اربعین استفاده کردیم، تصریح کرد: به یاری خدا مراسم اهتزاز پرچم اربعین حسینی در ساعت 14:30 روز جمعه، دوم مهرماه با حضور مسئولان استان فارس در بین‌الحرمین شیراز برگزار خواهد شد.

تاجیک اظهار کرد: امسال در سطح شهر شیراز مواکب متعددی به مناسبت اربعین حسینی با محوریت موکب احمدبن موسی(ع) فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول