اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش بازیکن سپاهان به حواشی بازی دوستانه با پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان نسبت به بحث‌های مطرح شده در خصوص برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش بازیکن سپاهان به حواشی بازی دوستانه با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا میرزایی در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: دو دیدار با نساجی و گل‌گهر انجام دادیم که تیممان محکی جدی خورد. بازی خیلی خوبی مقابل گل‌گهر برگزار شد. موقعیت آنچنانی نداشت و این عادی است چون تیم‌ها در بدنسازی هستند. رفته رفته تیم بهتر می‌شود و به آن شکل و شمایلی که می‌خواهد دست پیدا می‌کند.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه آیا انتظار هواداران برای قهرمانی کار را سخت می‌کند، گفت: بله، سپاهان تیم بزرگی است و مردم عادت دارند همیشه آن را بالای جدول ببینند. سال گذشته محرم نویدکیا فوق‌العاده کار کرد و ۶۵ امتیاز گرفتیم که خودش یک رکورد محسوب می‌شود. تیم‌ها معمولا با این تعداد امتیاز قهرمان می‌شوند. امسال جدی تر هستیم که بتوانیم یک قهرمانی به هواداران هدیه کنیم. لیاقت آن‌ها بیش از این است.

وی در مورد اینکه در دو بازی دوستانه اخیر در پست دفاع راست به میدان رفت و به نوعی رقیب دانیال اسماعیلی‌فر شده، عنوان کرد: هرجا که نویدکیا از من بخواهد، چه در وینگر چپ یا راست، چه مهاجم و چه دفاع راست، بازی می‌کنم. در تیم بزرگی مثل سپاهان بازیکن اگر توانایی داشته باشد و بتواند بازی کند، مشکلی ندارد. ان‌شاالله برای تیم مثمرثمر باشم. هدف ما این است که تیم به نتیجه خیلی خوبی برسد و مردم اصفهان شاد باشند.

میرزایی در مورد ترافیک بازیکن در پست‌های مختلف سپاهان عنوان کرد: سپاهان هرسال تیم خیلی خوبی بوده. امسال هم نویدکیا بازیکنان خیلی خوبی دارد. نویدکیا شخصیت خوب و کاملی دارد و بازیکنان با او راحت هستند. برای همه ما مثل برادر بزرگتر است. ان‌شاالله نام سپاهان همیشه بالا باشد.

وی در مورد مطرح شدن بحث‌های هواداری مبنی بر اینکه بازی دوستانه با‌ پرسپولیس نباید برگزار شود، گفت: من در جریان این مسائل نیستم. هرطور که مسئولان باشگاه صلاح بدانند و تصمیم بگیرند، همان است. ما بازیکن هستیم و باید به تصمیماتشان احترام بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول