اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شادی دانش‌آموزان نیازمند در پویش مهربانی

همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با هدف کمک به خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست و خرسندی دانش آموزان نیازمند ۲۲۸ بسته لوازم‌ تحریر با اعتبار ۲۸ میلیون تومان توسط خیر نیکوکار شیرازی و با حمایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به سراهای فرهنگ مهربانی و خیریه های جنوب شهر اهدا شد.

شادی دانش‌آموزان نیازمند در پویش مهربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در حاشیه اجرای این پویش، یکی از اهداف مجمع را گسترش مصادیق خیر و فعالیت‌های خیرین در جامعه عنوان کرد.

سید عبدالرضا دستغیب گفت: وظیفه مجمع هدایت کمک‌های خیراندیشان به سمت گروه‌های هدف و نیازمند و اجرای طرح‌های مورد نیاز به ویژه در مناطق جنوبی شهر با هدف گسترش عدالت اجتماعی و برخورداری مناطق محروم از فضا‌های فرهنگی و ورزشی است که در این راستا ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی خیرساز ماهان در سال ۹۸ نقش بسزایی در رفع محرومیت و توسعه جنوب شهر داشته که پس از ساخت آن نیز انجام امور خیرخواهانه در این مجموعه همواره بصورت پیوسته و‌گسترده در جریان است.

عضو هیئت امنای مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز شیراز با توجه به آغاز سال‌ تحصیلی جدید این بار نیز‌ در قالب پویش مهربانی،‌ ‌۲۲۸ بسته لوازم التحریر‌ به ارزش‌ ۲۸ میلیون تومان، جهت دانش آموزان خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست به سرای مهربانی ها و خیریه های جنوب شیراز اهدا کرد.

حاج حسین جوکار گفت: از تعداد ۲۲۸ بسته لوازم التحریر،  ۱۱۴ بسته برای دانش آموزان ابتدایی و ۱۱۴ بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه به نیت ۱۱۴ سوره قرآن در نظر گرفته شده است.

این خیر خوشنام یادآور شد: از جمله اهداف مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز ارتقای‌سطح فرهنگ، توجه به آشنایی و الفت دانش آموزان با قرآن کریم است که خود وظیفه ای بر دوش خیرین و مجمع است.

وی در این باره افزود: بر این اساس در مقابل اهدای هر بسته به دانش آموزان نیازمند از آنها خواسته می شود تا یکی از سوره های قرآن را حفظ کنند تا بتوانیم با فرهنگ سازی، موجبات الفت و نزدیکی دانش آموزان به قرآن کریم را فراهم کنیم.

عضو هیئت امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز اضافه کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی و بیماری کرونا همشهریان ‌ما ‌که در مناطق کم برخوردار زندگی می کنند نیازمند یاری خیرین و دستگاه هایی‌ هستند تا به مدد آنان این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.

جوکار افزود: وقتی مهربانی‌ها گسترش پیدا کند و ارائه خدمات به شهروندان توسعه یابد؛ همه مناطق شهر از عدالت اجتماعی برخوردار می شوند و ناهنجاری و نا امنی رنگ می‌بازد.

این خیر نیکوکار و نام آشنا از همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و افرادی که دستی در کار خیر دارند؛ خواست  برای کمک به کاهش مسائل اجتماعی به خصوص محلات آسیب پذیر به میدان بیایند تا از بار مشکلات کاسته شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول