اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

محرابیان: مشکلات پیشرفت سد «کنجانچم» توسط رئیس جمهور بررسی شد

وزیر نیرو گفت: امروز با حضرو رئیس جمهور مسائل مربوط به آن بررسی شد و امید است با مصوبه دولت و دستور رئیس جمهور منابع لازم به این پروژه تزریق و پروژه فعال شود.

محرابیان: مشکلات پیشرفت سد «کنجانچم» توسط رئیس جمهور بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز علی‌اکبر محرابیان در حاشیه بازدید از سد کنحانچم مهران در جمع خبرنگاران گفت: این طرح مربوط به سامانه گرمسیری هست که سد کنجانچم بخشی از طرح سامانه گرمسیری است که بین استان‌های کرمانشاه و ایلام به صورت نواری اجرا شده است.

وی افزود: در طول این طرح دو طرح ازگله وکنجانچم وجود دارد که حدود ۸۵ درصد پیشرفت داشته و سامانه اتصال آن نیز ۸۷ درصد پیشرفت داشته که بخش‌هایی از آن چند سال است متوقف شده است.

وزیر نیرو ادامه داد: امروز با حضرو رئیس جمهور مسائل مربوط به آن بررسی شد و امید است با مصوبه دولت و دستور رئیس جمهور منابع لازم به این پروژه تزریق و پروژه فعال شود.

گفتنی است: این طرح تحول بزرگی در آب شرب و کشاورزی ایلام اجرا میکند که در سال‌های گذشته بودجه آن از صندوق توسعه ملی تعبیه شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول