اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ادای احترام قاضی‌زاده هاشمی به شهدای بهارستان

رئیس بنیاد شهید با حضور در شهرستان بهارستان، ضمن ادای احترام به شهدای گمنام با تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار و گفتگو کرد.

ادای احترام قاضی‌زاده هاشمی به شهدای بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، سید امیرحسین قاصی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با حضور در شهرستان بهارستان، با تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در سفر قاضی زاده هاشمی به شهرستان بهارستان که مدیر کل بنیاد شهید استان تهران و فرماندار بهارستان وی را همراهی می کردند، رییس بنیاد شهید در ابتدای ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام نسیم شهر ضمن  قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کرد و در ادامه با خانواده شهید مدافع امنیت «مجید خدابنده لو» دیدار و گفت‌وگو کرد و با اهدای لوحی از ایثارگری و از خودگذشتگی این شهید والا مقام تجلیل به عمل آورد.

معاون رئیس جمهور به اتفاق همراهان در ادامه این سفر با حضور در منزل شهید مدافع حرم «سید محمد حسینی» حاضر و ضمن دیدار با والدین این شهید از نزدیک مسائل و مشکلات خانواده های شهدای مدافع حرم بویژه شهدای تیپ فاطمیون را مورد بررسی قرار داد.

رئیس بیناد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منزل شهید مدافع سلامت «قدرت تقی زاده» با همسر و فرزندان این شهید دیدار و گفت‌گو کرد و ضمن شنیدن سخنان بازماندگان این شهید، دستور پیگیری مسائل و مشکلات آنها و رفع موانع برای حمایت های بیشتر از خانواده های شهدای  مدافع سلامت را صادر کرد.

قاصی زاده هاشمی در سفر چند ساعته خود به شهرستان بهارستان  با حضور در منزل جانباز سرافزار «عزت اله نفریه» ضمن دیدار و گفت‌وگو با این جانباز گرانقدر، پیگیر مسائل و مشکلات آنها شد و قول رسیدگی بیشتر به اوضاع و احوال این عزیزان جانباز را داد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ سفر قاضی زاده هاشمی به شهرستان بهارستان، نخستین سفر وی بعد از تصدی پست ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان تهران و شهرستانهای این استان است، که امید است دستاوردهای زیادی از این سفر نصیب خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز در عرصه های مختلف به همراه داشته باشد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول