اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بیمارستان فهرج بدون خدمات‌دهی به‌دلیل مشکل جذب نیرو/نماینده مردم: پیگیر موضوع هستیم

نماینده مردم شهرستان‌های بم، نرماشیر، ریگان و فهرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مشکل بیمارستان فهرج جذب نیرو است.

بیمارستان فهرج بدون خدمات‌دهی به‌دلیل مشکل جذب نیرو/نماینده مردم: پیگیر موضوع هستیم

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات شهر فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فهرج با اشاره به فعال نبودن بیمارستان فهرج اظهار داشت: مهمترین مشکل بیمارستان فهرج جذب نیرو است، این موضوع را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم پیگیری کردم که اعلام شد، ما به دنبال جذب نیرو هستیم و مهمترین مشکل مجوز جذب نیرو، پزشک، کادر درمان و پرستار است.  

نماینده مردم شهرستان‌های بم، نرماشیر، ریگان و فهرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون در شهرستان فهرج در حد خدمات اورژانسی خدمات ارائه می‌شود، عنوان کرد: دوست داریم بیمارستان فهرج فعال‌تر باشد و در همه بخش‌های این بیمارستان در حد توانشان، جراحی‌های سرپائی و دیگر خدمات درمانی انجام شود پیگیری خواهیم کرد و قولی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم داده، محقق خواهد شد.

غضنفرآبای در ادامه از پیگیری برای احداث خط آهن جاسک - ریگان خبر داد و بیان داشت:  پیگیر احداث خط آهن جاسک - ریگان و فهرج هستیم و به‌دنبال مصوبه این طرح هستیم هر چند تعداد طرح‌های نیمه‌تمام در کشور زیاد است و دولت زیر بار طرح‌های جدید نمی‌روند اما به دنبال این هستیم  مصوبه آن را اخذ کنیم.

وی گفت: در حد توان مشکلات مطرح شده از سوی شورای اسلامی  شهر فهرج را پیگیری می‌کنیم، خاکی بودن معابر شهر فهرج، فعال نمودن بیمارستان فهرج، احداث جاده فهرج - نهبندان، تخصیص اعتبارات برای شهرداری، احداث خط آهن فهرج - چابهار که طرح مطالعاتی آن چندین دهه قبل صورت گرفته ولی اجرایی نشده، تخصیص قیر برای آسفالت معابر از مهمترین درخواست‌های اعضای شورای اسلامی شهر فهرج  در این جلسه بود.

به گزارش فارس، بیمارستان فهرج 12 بهمن سال گذشته در سفر نمکی وزیر سابق بهداشت به بم به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، جان بابایی معاون وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید ولی تاکنونهیچگونه خدمات بیمارستانی به مردم این منطقه ارائه نداده و تنها اورژانس بیمارستان  فعال است.

با فاصله 65 کیلومتری این شهرستان تا اولین بیمارستان در بم روزانه مردم این شهرستان برای دریافت خدمات بیمارستانی باید به بم مراجعه کنند.

همچنین معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در اسفند سال 98 در سفر به شهرستان فهرج  در گفت‌گو با رسانه‌ها از جذب نیرو برای این بیمارستان خبر داد و گفت: 84 نفر برای بیمارستان فهرج استخدام شده‌اند.

رضا علی‌نژاد معاون وقت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بم نیز در سال 98 و اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در سال گذشته از جذب نیرو برای این بیمارستان خبر داده بودند.

انتهای پیام/80013/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول