اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدافع تراکتور: کار کردن زیر نظر کریمی برایم راحت‌ است/ هواداران در فضای مجازی به من اعتماد کردند

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: تفکرات فیروز کریمی به مربی تیم فصل قبل من نزدیک است و زیرنظر وی راحت‌تر می ‌توانم کار کنم.

مدافع تراکتور: کار کردن زیر نظر کریمی برایم راحت‌ است/ هواداران در فضای مجازی به من اعتماد کردند

آرش قادری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عقد قرارداد خود با تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: پس از اتمام قراردادم با باشگاه پیکان برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسیدم و از بین پیشنهادهایم تصمیم گرفتم تراکتور را انتخاب کنم. امیدوارم برای من در این تیم خوب اتفاق‌های خوبی بیفتد. از طرفی برای من کار کردن زیر نظر فیروز کریمی راحت‌تر است زیرا سال گذشته با مهدی تارتار کار کردم و تکفرات این دو مربی به هم نزدیک است. امیدوارم بتوانم برای تراکتور مثمرثمر باشم.

وی درباره استقبال هواداران تراکتور از خودش توضیح داد: طرفداران تراکتور در فضای مجازی خیلی به من لطف داشتند و از اعتماد آنها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانم جواب این محبت‌ها را با انجام بازی‌های خوب در زمین بدهم. 

بازیکن جدید تیم تراکتور درخصوص اینکه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، آیا امیدی به ثبت قرارداد خود با تراکتور دارد، عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتم، قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور به زودی باز شود و برای ثبت قرارداد و بازی کردن من برای این تیم مشکل خاصی وجود ندارد.

قادری درمورد رقابت با مدافعینی مثل هادی محمدی و عبدالله حسینی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تراکتور، خاطرنشان کرد: وقتی رقیبان قوی باشند، رقابت بهتری هم وجود دارد. من هم به خوبی تمرین می‌کنم و ان‌شاءالله هرکسی که لیاقت بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم بزرگ تراکتور دارد، بازی کند.

وی درخصوص اینکه با توجه به حواشی اخیر تراکتور، آیا این تیم را امسال هم جزو مدعیان لیگ برتر می داند، عنوان کرد: صد در صد. تراکتور نفرات جوان، بازیکنان باتجربه خوب و مربی‌ای مثل فیروز کریمی دارد و خریدهای خوبی هم داشته است. امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی‌اش هم باز شود تا بتوانیم به اهداف‌ خود برسیم.

مدافع تیم تراکتور درباره وضعیت آمادگی خودش، گفت: در این مدت تمرینات خوبی انجام دادم و از آمادگی خوبی برخوردار هستم. روز گذشته هم برای اولین بار با تراکتور تمرین کردم. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول