اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

زاهدی: جانبازان کرمانی با رئیس بنیاد شهید دیدار می‌کنند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به دیدار با جمعی از جانبازان ضایعه نخاعی استان گفت: به‌زودی دیدار جانبازان استان با رئیس جدید بنیاد شهید کشور انجام می‌شود.

زاهدی: جانبازان کرمانی با رئیس بنیاد شهید دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد مهدی زاهدی با اشاره به دیدار با جمعی از جانبازان ضایعه نخاعی استان از آن‌ها به‌عنوان سمبل عزت و استقامت یاد کرد و اظهار داشت: شما حافظان جان‌ برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: جانبازان نخاعی بر اثر عوارض ناشی از جنگ و مجروحیت و به دلیل شرایط خاص سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند که روحیه، صبوری و بردباری‌شان ستودنی است و ما از این حیث همواره خودمان را مدیون آن‌ها می‌دانیم و تمام تلاشمان را در جهت رفاه و آسایش این عزیزان به‌کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار جانبازان قطع نخاعی به بیان مشکلات پیش رو و کمبود امکانات اشاره کردند که در همان نشست با قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس و خواستار دیدار جانبازان قطع نخاعی استان با وی شدم.

زاهدی ابراز کرد: وی با این درخواست موافقت و مقرر شد هفته آینده به همراه جمعی از جانبازان قطع نخاعی استان با قاضی‌زاده هاشمی دیدار و به بیان مشکلات و مطالبات مربوطه خود بپردازند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول