اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بندرعباس: حضور ارتش در سواحل مکران روح تازه‌ای در سواحل دمید

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار کردند.

امام جمعه بندرعباس: حضور ارتش در سواحل مکران روح تازه‌ای در سواحل دمید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان همزمان با فرارسیدن ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس، با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار کردند. 

در این دیدار حجت الاسلام عبادی زاده ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس فرارسیدن این ایام را که مقارن شده است با اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) که یادآور خاطرات فراوانی در تاریخ ایران بعنوان برگ زرینی در دفتر انقلاب است را به فرماندهان ارشد ارتش در هرمزگان تبریک و تسلیت گفت و با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با دشمنان نظام و انقلاب، تصریح کرد: نیروهای مسلح در حوزه های مختلف حضور مقتدرانه دارند و الحمدالله حضور پرقدرت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان پهناور هرمزگان که در خط مقدم مواجهه جمهوری اسلامی با دشمنان استکباری است، مایه برکات و اثرات مثبت فراوانی در ابعاد گوناگون برای مناطق جنوبی و محروم است که بعنوان مثال با حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش، روح تازه ای در کالبد مناطق خشک و بی روح سواحل مکران دمیده شد و این حضور دارای برکات فراوانی برای آن منطقه محروم بوده است. 

 

حجت الاسلام عبادی زاده در جمع فرماندهان ارتش مستقر در استان هرمزگان بیان کرد: به همت شما دلاور مردان، اقتدار ایران اسلامی در منطقه به جایی رسیده است که با صراحت به دشمنان استکباری و سردمدارشان آمریکای خبیث اعلام می‌کنیم که شما در منطقه خاورمیانه جایی ندارید و باید این منطقه را ترک کنید. 

امام جمعه بندرعباس در ادامه بیان داشت: در استقرار تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوانی دارند، نقش ایران اسلامی که پرچمش در دست این ملت است و رنگ و بوی اهل‌بیت میدهد نقشی تعیین کننده و اثر گذار است که با انقلاب اسلامی ملت ایران عجین شده است. 

وی افزود: پایه اصلی گسترش تمدن اسلامی، به دست شما نیروهای مسلح مقدر شده است که درفش داران این مسیر الهی هستید. 

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به قدرتی که کشور ایران به واسطه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به دست آورده است بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران تنها کشوری است که حرف خود را به صراحت و با قاطعیت تمام در دنیا می زند و در راه رسیدن به آرمانهایش از هیچ کشور استکباری نمی هراسد. 

در این دیدار، ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان هرمزگان، فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، جانشین نیروی پدافند هوایی شمال شرق شهدای خلیج فارس حضور داشتند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول