اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون وزیر کشور: تاسی از عاشورا، باعث پیروزی دفاع مقدس شد/ تجلیل از قهرمانان ورزشی ورامین+فیلم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: الگوی دفاع مقدس به هرجا که صادر شد ماندگار شد حزب الله لبنان، یمن و انصار الله آن؛ عراق و حشد الشعبی آن نتیجه دفاع مقدس ایران شد.

معاون وزیر کشور: تاسی از عاشورا، باعث پیروزی دفاع مقدس شد/ تجلیل از قهرمانان ورزشی ورامین+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمد باقر خرمشاد معاون سیاسی وزیر کشور ظهر امروز در مصلی نماز جمعه شهرستان ورامین در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: در اوایل انقلاب ما در مناطق مختلف گرفتار اغتشاشات ضد انقلاب ها بودیم و صدام جنگ را آغاز کرد و ما در شرایطی قرار گرفتیم که وقتی از دنیا کمک خواستیم کسی حاضر نشد به ما حتی سیم خاردار بفروشد اما به دشمن کمک های نظامی فراوانی شد.

وی عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) را ضامن پیروزی هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مکتب عاشورا بار دیگر در هشت سال دفاع مقدس زنده شد و موعظه واعظان طی هزار و سیصد سال، در هشت سال دفاع مقدس ایران تکرار شد.

 معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: رزمندگان ما در شب های عملیات با تاسی از شب عاشورا عمل می کردند و ذخایر غنی شیعه از دانشگاه و مکتب عاشورای حسینی اینگونه نمود کرد.

خرمشاد با اشاره به پیوندهای مشترک مکتب عاشورا و هشت سال دفاع مقدس، گفت: در جریان دفاع مقدس جوانان ما مشوق های خود را در شوق دیدار حضرت حق که مکتب امام حسین(ع) به آنها یاد داده بود می دیدند و این باعث شده نوجوانان ما به عرفای صاحب وصال وصل شوند.

وی شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را عامل به عمل مکتب عاشورا دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی عارف واصل بود و توانست مانند فرماندهان صدر اسلام ماندگار شود و این نتیجه پیوند مکتب عاشورا و هشت سال دفاع مقدس بود.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان اظهار کرد: الگوی دفاع مقدس به هرجا که صادر شد ماندگار شد حزب الله لبنان، یمن و انصار الله آن؛ عراق و حشد الشعبی آن نتیجه دفاع مقدس ایران بود.

تجلیل از قهرمانان ورزشی کشور در نمازجمعه ورامین

به همت دفتر امام جمعه ورامین و با حضور معاون سیاسی وزیر کشور تجلیل از مدال آفرین های جهان و آسیا و فرزندان دشت ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

در این مراسم از مصطفی کارخانه، پیام خانلرخانی و ارسلان قشقایی توسط معاون سیاسی وزیر کشور و امام جمعه موقت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول