اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حرکت دولت جدید در واکسیناسیون علیه کرونا، انقلابی بود

امام جمعه کرمان گفت: حرکت دولت در واکسینه شدن مردم در سنین مختلف برای مبارزه با ویروس کرونا یک حرکت انقلابی بود.

حرکت دولت  جدید در واکسیناسیون علیه کرونا، انقلابی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان یکی از بزرگترین پیام‌های اربعین را مهیا شدن امت اسلامی برای استقبال از امام زمان (عج) دانست و اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین برای امت اسلامی افتخاری بزرگ و در دنیا بی‌نظیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان  تلاش جدی دولت انقلابی و دستاوردهای ناشی از این تلاش‌ها را یادآور شد و افزود: حرکت دولت در واکسینه شدن مردم در سنین مختلف برای مبارزه با ویروس کرونا یک حرکت انقلابی بود.

وی پیوستن رسمی جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگ‌های را دیگر دستاورد مهم دولت دانست و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از ذخایر مورد نیاز مردم امروز در این پیمان وجود دارد و یکی از بهترین راه‌های مقابله با تحریم‌ها است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی برای نظام اسلامی داشت که یکی از آنها بیمه شدن انقلاب بود، بیان داشت: جبهه نبرد هشت ساله برای ملت ایران و آیندگان بزرگترین کلاس درس است و کتاب‌های اخلاق در جبهه و جنگ توان و ظرفیت اینکه نسل امروز و آینده را از اخلاق دینی و اسلامی سیراب کند دارد.

رهاوردهای دفاع مقدس به طور کامل شناخته نشده است

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی امام جمعه موقت جیرفت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تجلی روزهای پر حادثه‌ای است که ملت ایران به فرماندهی امام راحل(ره) ابهت پوشالی استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد.

وی افزود: وحدت و یکپارچکی ملی، ولایتمداری، فرماندهی و مدیریت خلاق، توکل به خدا، صلابت و شجاعت رزمندگان، بصیرت دینی-سیاسی را می‌توان از عوامل پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس برشمرد.

امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه همچنان رهاوردهای دفاع مقدس به طور کامل شناخته نشده است، تصریح کرد: مدیریت جهادی نسل جوان انقلابی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است که امروزه به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی تبدیل شده است.

کمالی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: رئیس جمهور پیام عدالت‌خواهی و حق‌طلبی را به تاسی از آموزه‌های دفاع مقدس به جهان مخابره کرد و عزت را با دیپلماسی مقتدرانه به ملت ایران باز گرداند.

وی گفت: عقلانیت، عدالت و آزادی سه اصلی است که باید برای تحقق آن با تفکر ولایی ریشه‌های استکبار و ظلم را در سراسر عالم خشکاند و رئیس جمهور ایران اسلامی با تبیین این مهم در عرصه بین‌المللی خوش درخشیده است.

کمالی خاطرنشان کرد: دولت جدید ثابت کرد با نگاه به ولایت می‌توان از تحریم و خودتحریمی عبور کرد که واردات گسترده واکسن در بازه زمانی اندک نمونه بارزی از آن است.

فداکاری‌های رزمندگان جنگ‌ را به یک حماسه مبدل کرد

حجت‌الاسلام سیدعباس کاظمی امام‌ جمعه موقت کوهبنان اظهار کرد: ایام  اختصاص به شهدای کربلا دارد لذا باید رشادت‌های اهل بیت و حضرت زینب(س) در سرزمین کربلا را بیان کنیم که باعث حفظ اسلام و قیام عاشورا شد.

وی تصریح کرد: ایشان در شناساندن ولایت و رهبری نقش‌آفرین بود چون همواره تسلیم ولایت بود لذا تنها راه نجات و سعادت انسان ولایت‌مداری و اطاعت از ولایت است البته باید بصیرت هم داشته باشیم تا مطیع محض ولایت باشیم. 

کاظمی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم که یکی از بزرگترین مناسب‌های انقلاب است و یکی از بی‌نظیرترین حوادث تاریخ را رقم زد، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان جنگ‌ را به یک حماسه مبدل کرد که در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: سردار شهید سلیمانی رشادت‌ها کرد امنیت امروز را مدیون شهدا خصوصا سردار دل‌ها هستیم که با فداکاری در برابر دشمنان ایستادند، شهدا فداکاری‌هایی کردند که در نوع خودش بی‌نظیر است حتی بعد از شهادت هم شاهد خیر و عنایت شهدا هستیم.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول