اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هاشم‌کندی: حمایت‌های وزیر ورزش و مسوولان باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در اتحادیه جهانی شد

رسول‌ هاشم‌کندی گفت: حمایت‌های وزیر ورزش و مسوولان استانی و کشوری باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در اتحادیه جهانی شد.

هاشم‌کندی: حمایت‌های وزیر ورزش و مسوولان باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در اتحادیه جهانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شیوع گسترده ویروس کرونا در تمامی کشورهای دنیا باعث شد تا تور بین‌المللی ایران-آذربایجان در سال‌های 2020 و 2021 برگزار نشود.

 با آغاز واکسیناسیون عمومی در کشورمان و دیگر کشورهای جهان، روند برگزاری برخی رویدادهای بین‌المللی سهل و آسان گردید. بدهی تور بین‌المللی ایران-آذربایجان به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری نیز یکی از عوامل عدم برگزاری این تور بود.

 با پیگیری‌های مسوولان برگزاری این تور و هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی، خوشبختانه طلب UCI پرداخت و برگزاری تور سی‌وپنجم در مهرماه سال 1401 در صفحه اتحادیه جهانی ثبت شد.

 رسول هاشم‌کندی، مدیر تور در این خصوص عنوان داشت: پس از پیگیر‌ی‌های متعدد خوشبختانه توانستیم بدهی ارزی به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری را پرداخت و ان‌شاءالله سال بعد دوره سی‌وپنجم را برگزار کنیم.

 وی گفت: معتقدم اتفاق بسیار مثبتی با حمایت‌های رشیدی، رئیس اسبق فدراسیون و شخص وزیر ورزش که یک چهره کاملا‌ ورزشی است، رقم خورد. در این شرایط برگزاری تور مطمئنا اتفاق بسیار مثبتی برای آذربایجان و ایران خواهد بود که با حمایت‌های مسوولان ورزشی و نماینده محترم تبریز رخ داد.

 سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: جا دارد از دکتر حمید سجاد وزیر ورزش و جوانان، محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر علیرضا منادی نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو، علی نوای‌باغبان عضو شورای شهر تبریز و استاد اصغر خدایاری به عنوان پیشکسوت و بنیانگذار این تور تشکر کنم که با حمایت‌ و پیگیری‌های مکرر باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در تقویم اتحادیه جهانی شدند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول