اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دفاع مقدس گنجینه‌ای از آموزه‌های ایثارگری است

امام جمعه اراک گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس درحالی از راه می‌رسد که از این جنگ تحمیلی و نابرابر به سرکردگی استکبار آموزه‌های غنی از ایثارگری، انسانیت و معرفت دینی و اخلاقی به جای مانده است.

دفاع مقدس گنجینه‌ای از آموزه‌های ایثارگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای از آموزه‌های ایثارگری است.

وی تصریح کرد: ملت مومن و انقلابی ایران در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت، بصیرت دینی و ولایتمداری، پای حراست از سرزمین و آرمان های نظام اسلامی ایستادند و این سرمایه‌ای غنی برای کشور است که نسل‌های جدید باید از آن اطلاع کافی پیدا کنند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ریشه در عاشورا و کربلای امام حسین(ع) دارد، گفت: شهدا و رزمندگان در دوران جنگ به عشق کربلا و سرور و سالار شهیدان در جبهه‌های حق علیه باطل جانبازی و با نثار جان خود عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

دری بیان کرد: امروز نیز جبهه مقاومت با الگوگیری از دفاع مقدس در برابر اسرائیل، داعش و دشمنان اسلام و قرآن ایستاده است.

وی افرود: دشمنان ایران بدانند زمان زورگویی و یاغی‌گری یک طرفه آمریکا گذشته و ملت ایران اجازه نخواهند داد همچون گذشته برای آنها تصمیم‌گیری شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دشمنان باید با آگاهی از عزت و اقتدار امروز ایران دست از تحریم دارو، نفت و تحریم‌های ضد حقوق بشری بردارند، اظهار کرد:همه کشورها باید حقوق ملت ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند و بدانند که این مردم اجازه سلطه‌گری به آمریکا را نمی‌دهند.

 

به گزارش فارس اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول