اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در ورامین راه‌اندازی شد

فرماندار ورامین گفت: در راستای اجرای طرح جهادی اربعین سلامت شهرستان ورامین و پوشش سراسری گروه‌های هدف، نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در ورامین راه‌اندازی شد.

نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در ورامین راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونای شهرستان ورامین همزمان با هفته دفاع مقدس فعالیت خود را با استقرار در مقابل مصلای نماز جمعه آغاز کرده تا مردم بدون مشکل به واکسن دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: این پایگاه با استقرار در مناطق پرجمعیت، این امکان را برای مردم فراهم می‌کند که بدون ازدحام به واکسن کرونا دسترسی پیدا کنند.

فرماندار ورامین با اشاه به اجرای طرح جهادی اربعین سلامت در ورامین افزود: با بسیج تمامی امکانات شهرستان ورامین و افزایش پایگاه‌های تزریق واکسن، تعداد واکسن‌های تزریق شده از ۲ هزار دُز در اوایل شهریور، به بیش از ۷ هزار دُز رسیده و قطعا با همکاری و استقبال مردم، به رکورد ۱۰ هزار تزریق در روز دست خواهیم یافت.

کاغذلو بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون سراسری، بیش از ۱۵۰ هزار دُز واکسن در دو نوبت به گروه‌های هدف تزریق شده که با کاهش سن افراد از ۱۷ سال به بالا، تعدادی بیشتری از مردم شهرستان علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند.

وی افزود: هم اکنون ۱۵ مرکز در شهر ورامین، ۱۵ خانه بهداشت مناطق روستایی بخش جوادآباد و ۱۰ پایگاه و ۶ مرکز بهداشتی در بخش مرکزی ورامین نسبت به تزریق واکسن کرونا به روستانشینان اقدام می‌کند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: فعالیت دو پایگاه درمانگاه سپاه پاسداران و مسجد حضرت سجاد(ع) تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و در صورت استقبال بیشتر مردم، ساعت کار دیگر مراکز نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول